Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками | [ Додати статтю ] |
МАТЕМАТИЧНА РОЗВАГА "ЩО? ДЕ? КОЛИ?" Мета: виховувати уважність, кмітливість; розвивати позитивні емоції; закріпити і поглибити знання дітей з грамоти, математики; закріпити знання геометричних фігур, склад числа з двох меншин, лічбу від 1 до 10, дні тижня, час, простір; продовжувати закріплювати знання про вивчені букви, склади; вміти читати слова, речення.
Матеріали: конверти з завданнями, рулетки, фішки, годинники, призи. Хід розваги Діти сідають командами (по 6-8 чоловік). У центрі стіл з рулеткою, за яким сидить ведучий-вихователь. Біля рулетки конверти з завданнями. Увага! Увага! Увага! Наш мікрофони встановлен в школі №___ міста___. Сьогодні тут відбудеться захоплююча гра членів клубу "Що? Де? Коли?" Зустрічаються гравці ____. Запитання та завдання для них надіслали казкові герої. Діти уважно вислуховують правила гри, по черзі крутять рулетку, дістають завдання. Право на відповідь отримує та команда, яка першою піднімає фішку або прапорець. Яка команда порушує правила гри, та здобуває штрафний бал. Звучить звуковий сигнал. Гра починається. Завдання 1 (від Івасика-Телесика) Він просить гравців розв'язати ось таку задачу: "У двох кошиках яблука. В одному кошику 5 яблук, у другому - 4 яблука. Що потрібно зробити, щоб в обох кошиках яблук стало порівну?" Завдання 2 (від Червоної Шапочки) Вона пропонує гравцям прочитати слова на листівці. (За вибором вихователя) Завдання 3 (від Кота у чоботях) Він просить відгадати загадки. Що іде, не рухаючись з місця? (Час) Що за штука, що день і ніч стука? (Годинник) Звечора вмирає, вранці оживає. (День) Чорна корова весь світ поборола. (Ніч) Одне рядно сім баб тягне. (Тиждень) Сім братів віком рівні, іменами різні. (Дні тижня) Завдання 4 (від Незнайка) Він просить допомогти знайти у слові букву, яку він загубив. Р_К, М_К, С_НИ, Л_С, М_М_, Р_КЕТ_. Завдання 5 (від Білосніжки) Вона запитує, з яких геометричних фігур збудований її будиночок? Чого в ньому не вистачає? Яка це фігура? Домалюйте її. Завдання 6 (від Мальвіни) Вона пропонує прочитати ось ці склади, які читав Буратіно. МА, МУ, МО, МЕ, КІ, КИ, КЮ, НО, НІ, НЯ. Завдання 7 (від Солом'яного бичка) Він запитує, у кого із звірів, яких він привів до діда, найдовший хвіст, найбільші вуха, а у кого короткий хвіст, у кого найширші вуха? Завдання 8 (від Дюймовочки) Вона просить відгадати її загадки. Відгадає їх той, хто добре вміє рахувати. Ось дідусь розв'язав свій мішок широкий, І зайчатка поскакали у всі боки. Троє зникли у бузку, Двоє у калині. Скільки зайчиків приніс Нам дідусь в торбині? П'ять берізок і три клена Змалювала вмить Олена. І спитала: "Скільки в мене Тут усіх дерев зелених?" Та сказать ніяк не може. Хто ж Оленці допоможе? Завдання 9 (від Колобка) Він просить розповісти, хто на цьому малюнку знаходиться на дереві? Хто біля дерева праворуч? Хто ліворуч? Хто перед деревом? Хто позаду дерева? Ось і добігла кінця наша гра. Варіанти музичних пауз 1)Лялька Мальвіна (дівчинка) запрошує дітей потанцювати разом із нею. Вона просить усіх дивитися на неї і повторювати за нею всі рухи під музику. 2)Під музику діти виконують рухи, ніби імітуючи рухи звірів (зайчика, ведмедя, лисички, жабки). 3)Гра "Іде дід, несе міх". Наприкінці гри звернути увагу на команду, яка перемогла. ЛІТЕРАТУРА 1. Энциклопедический словарь юного математика. М.: Педагогика, 1985. 2. Математична хрестоматія. К.: Радянська школа, 1977. 3. Нікітін Б. П. Сходинки творчості або розвивальні ігри. 4. Крутий К., Маковецька Н. Скарбничка ігор. Запоріжжя, 2000. 5. Альтхауз Д., Дум . Колір, форма, кількість. 6. Палітра педагога. 1998. №3. | |
Переглядів: 10575 | Рейтинг: 5.0/3 |
Всього коментарів: 0 | |