Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками [ Додати статтю ]

Моя сім’я

Заняття 6

Тема. Моя сімя.

Мета: познайомитися з сім'ями дітей. Виховувати любов та повагу до старших. Ознайомити з по­няттями «більший — менший», «старший — молодший». Повторити кольори, порівняння за розмірами .

Хід заняття

І. Організаційний момент.

Повторення правил учня.

                                   Заходить вчитель – треба встать,

                                    Коли дозволить – тихо сядь.

                                    Сказати хочеш – не кричи,

                                    А тільки руку підніми.

                                  У школі парту бережи

                                      І на парті не лежи

                                      Щоб урок минув не марно

                                      Треба сісти рівно, гарно.

                                      Не базікай на уроках

                                      Як папуга чи сорока.

Повідомлення теми заняття.

ІІ. Бесіда       

 — На минулому занятті ми говорили про весну і мам, а сьогодні познайомимось з вашими сім'ями. Що таке, на вашу думку, сім'я?

  • Яку сім'ю можна назвати маленькою, а яку великою?     
  • Яка сім'я у вас? Чому? Як звати, ваших маму, тата?
  • Сьогодні до нас у гості завітала маленька Катруся. Через рік вона збирається до школи. Прийшла до вас, щоб поцікавитись, чи вам подобається в школі. Що ви вже навчились писати? Покажемо Катруся, як гарно в нас виходить?

ІІІ. Робота в зошитах.

1-ий рядок

 

Фізкультхвилинка

«Сорока- ворона» Пальчикова гра

Сорока-ворона         Він дрова не рубав

 Пічку топила           Пічку не топив

Воду носила              Воду не носив

Кашку варила            Кашку не варив

Діток кормила            Нехай сидить голодний.

Цьому дала (4 р.)

А цьому не дала

2-ий рядок.

Фізкультхвилинка

Гоп-гоп, чики-чики

Є нові в нас черевики

Ми прийшли у них на свято

Танцюватимем завзято

Туп-туп каблучками!

Розведем в боки руками.

Сплеснем, вихрем закружляєм.

Черевики гарні маєм.

  • Скажіть, а як потрібно доглядати за взуттям, щоб воно завжди мало гарний вигляд?
  • А хто це робить у вашій сімї?
  • Всі члени сім'ї мають свої обов'язки. Що ро­бить тато? Що робить мама?
  • А які обов'язки у сім'ї маєте ви?

Весела перерва. Гра «Помічники»

 

ІІ частина

І. Бесіда

  • Кожен з вас допомагав мамі мити посуд. І ви всі, напевно, добре знаєте, які предмети можна на­звати посудом, а які ні?

Дидактична гра «Спіймай слово».

Показ Предметних малюнків (посуду та інших речей). Коли вчитель демонструє малюнок з посудом, діти плескають у долоні.

  • Порахуймо, скільки тарілок ми не розбили?(5) Чашок?(5) Ложок?(4) Виделок?(5) Ножів? (1)
  • Що можна сказати про тарілки і чашки?(Їх порівну)
  • Чого більше ложок чи виделок? На скільки?
  • Що потрібно зробити, щоб ложок і виделок стало порівну?
  • Якщо ми покладемо ще одну ложку, на скількох чоловік можна сервірувати стіл?
  • Якй предмет був один?
  • Чи вмієте ви писати цифру 1?

ІІ. Робота в зошитах.

— Катруся  приготувала вам завдання. У неї є тільки білі тарілки, а вона хотіла б мати би мати  розмальовані.

  • Скажіть, а як можна розмалювати тарілки?
    (Зобразити на них листочки, квіточки, палички, кру­жечки.)
  • Розмалюйте тарілку  і чашку для Катрусі.

ІІІ. Аналітико-синтетичні вправи

  • А хто у вашій сім'ї найстарший? (Бабуся, дідусь.)
  • А хто наймолодший?
  • Хто у вашій сім’ї найвищий? Найнижчий? Найвищий?
  • Катруся принесла вам два своїх портрети.
  • Чи зможете ви знайти усі відмінності між ними?
  • Кожна сім’я має свій дім. Поряд з вами в ньому знаходиться безліч речей? Чи вгадаєте ви їх в загадках, які дібрала для вас Катруся?

Сторожує дядько Висько,

Ледарює син Овисько.

В хату ж, не спитавши сина,

Жодна не зайде людина. (З а м о к, ключ.)

Багато сусідів  поруч  вік  живуть,  а  ніколи  не  бачаться. (В і к н а.)

У нього є чотири ніжки,

Та ходить не вмів пішки,

Підставляє без упину

Всім свою надійну спину.

Як натомишся ти дуже,

То присядь на нього, друже. (С т і л е ц ь.)

На чотирьох ногах стою,

Ходити зовсім я не можу,

Коли ти стомишся гуляти,

Ти любиш на мені відпочивати. (Л і ж к о.)

 

Спить на ліжку біла сплюшка, В неї аж чотири вушка, Всі цю сплюшку звуть... (Подушка.)

Ніг немає, а ходжу,

Рота немає, а скажу:

Коли лягати спати,

Коли пора вставати. (Годинник.)

Висить груша, а з'їсти не можна. (Електрична   лам­почка.)

Без язика живе, не їсть,

Не п'є, говорить і співає. (Радіо.)

Диво — скринька, в ній — вікно.

У вікні — щодня кіно. (Телевізор.)

Є у хаті рахівник,

Дні рахує цілий рік.

В нього кожен день-деньочок

Має цифру і листочок.

А як вечір надійде,

Той листочок упаде. (Календар.)

По хатині, хоч без ніг,

Станцював і в куток забіг. (Віник.)

З головою він накритий,

Несуть йому їсти й пити.

Та він страви не вживає —

Все хтось інший поїдає. (О б і д н і й  с т і л.)     .

Згадайте, які ще є столи, крім обіднього. Чому вони так називаються?

Гра  «Назвати два предмети»

  • Я назву одне сло­во (наприклад, меблі), а той, кому я кину м'яч, має назвати два предмети, які можна об'єднати одним цим словом (шафа, диван.)

ІV. Підсумок

Катрусі дуже сподобалось з вами працювати. Вона з нетерпінням чекатиме ,доки підросте і до школи піде. А сьогодні час прощатись.

Дякую вам за плідну роботу.

Категорія: Заняття з майбутніми першокласниками | Додав: [ADM]Irina (11.01.2022)
Переглядів: 17 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!