Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками | [ Додати статтю ] |
Заняття 6 Тема. Моя сім’я. Мета: познайомитися з сім'ями дітей. Виховувати любов та повагу до старших. Ознайомити з поняттями «більший — менший», «старший — молодший». Повторити кольори, порівняння за розмірами . Хід заняття І. Організаційний момент. Повторення правил учня. Заходить вчитель – треба встать, Коли дозволить – тихо сядь. Сказати хочеш – не кричи, А тільки руку підніми. У школі парту бережи І на парті не лежи Щоб урок минув не марно Треба сісти рівно, гарно. Не базікай на уроках Як папуга чи сорока. Повідомлення теми заняття. ІІ. Бесіда — На минулому занятті ми говорили про весну і мам, а сьогодні познайомимось з вашими сім'ями. Що таке, на вашу думку, сім'я?
ІІІ. Робота в зошитах. 1-ий рядок
Фізкультхвилинка «Сорока- ворона» Пальчикова гра Сорока-ворона Він дрова не рубав Пічку топила Пічку не топив Воду носила Воду не носив Кашку варила Кашку не варив Діток кормила Нехай сидить голодний. Цьому дала (4 р.) А цьому не дала 2-ий рядок. Фізкультхвилинка Гоп-гоп, чики-чики Є нові в нас черевики Ми прийшли у них на свято Танцюватимем завзято Туп-туп каблучками! Розведем в боки руками. Сплеснем, вихрем закружляєм. Черевики гарні маєм.
Весела перерва. Гра «Помічники»
ІІ частина І. Бесіда
Дидактична гра «Спіймай слово». Показ Предметних малюнків (посуду та інших речей). Коли вчитель демонструє малюнок з посудом, діти плескають у долоні.
ІІ. Робота в зошитах. — Катруся приготувала вам завдання. У неї є тільки білі тарілки, а вона хотіла б мати би мати розмальовані.
ІІІ. Аналітико-синтетичні вправи
Сторожує дядько Висько, Ледарює син Овисько. В хату ж, не спитавши сина, Жодна не зайде людина. (З а м о к, ключ.) Багато сусідів поруч вік живуть, а ніколи не бачаться. (В і к н а.) У нього є чотири ніжки, Та ходить не вмів пішки, Підставляє без упину Всім свою надійну спину. Як натомишся ти дуже, То присядь на нього, друже. (С т і л е ц ь.) На чотирьох ногах стою, Ходити зовсім я не можу, Коли ти стомишся гуляти, Ти любиш на мені відпочивати. (Л і ж к о.)
Спить на ліжку біла сплюшка, В неї аж чотири вушка, Всі цю сплюшку звуть... (Подушка.) Ніг немає, а ходжу, Рота немає, а скажу: Коли лягати спати, Коли пора вставати. (Годинник.) Висить груша, а з'їсти не можна. (Електрична лампочка.) Без язика живе, не їсть, Не п'є, говорить і співає. (Радіо.) Диво — скринька, в ній — вікно. У вікні — щодня кіно. (Телевізор.) Є у хаті рахівник, Дні рахує цілий рік. В нього кожен день-деньочок Має цифру і листочок. А як вечір надійде, Той листочок упаде. (Календар.) По хатині, хоч без ніг, Станцював і в куток забіг. (Віник.) З головою він накритий, Несуть йому їсти й пити. Та він страви не вживає — Все хтось інший поїдає. (О б і д н і й с т і л.) . Згадайте, які ще є столи, крім обіднього. Чому вони так називаються? Гра «Назвати два предмети»
ІV. Підсумок Катрусі дуже сподобалось з вами працювати. Вона з нетерпінням чекатиме ,доки підросте і до школи піде. А сьогодні час прощатись. Дякую вам за плідну роботу. | |
Переглядів: 529 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |