Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками [ Додати статтю ]

Моя улюблена іграшка

Заняття 9

Тема. Моя улюблена іграшка

Мета: формувати вміння описувати предмети. Розвивати творчу уяву, фантазію. Виховувати бережне ставлення до іграшок.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

ІІ. Вступна бесіда. Повідомлення теми

  • Сьогодні у нас з вами незвичайне заняття. Ви прийшли на нього не самі, а зі своїми друзями. Назвіть їх. (Розповіді дітей з елементами опису)

ІІІ. Робота в зошитах.

       Покажемо нашим любим іграшкам, як ми навчились вже писати.

1-й рядок

Фізкультхвилинка

Раз – два! Дружно встали,

Всі ми іграшками стали

Три-чотири! Нахилились

Із струмочка гарно вмились

Пять – шість! Всі веселі

Летимо на каруселі

Сім – вісім! Зупинились

На дітей перетворились

Девять- десять! Відпочили

І за парти тихо сіли

2-ий рядок

Доки ви писали, ваші іграшки вам запитання приготували.

—   Чому кавун смугастий?

(Це він сам себе розмалював,  щоб ми його по смужкам різали).

  • Чому не можна їсти слонів?
    (Бо вони сирі).
  • Хто така кобила?
    (Улюблена дружина коня).
  • Чим граються бабусі?
    (Спицями).
  • Чому собака не ходить в туалет?

(Бо не вміє відкривати двері, а сказати не може).

  • Для чого кішці вуса?
    (Щоб збирати молоко).

Весела перерва. Рухлива гра за вибором дітей

 

ІІ частина

Усний рахунок

  • Погляньте, хто до нас сьогодні завітав у гості: веселі різнокольорові чоловічки. Давайте порахуємо скільки їх? Скільки червоних? Зелених, і т.д.?...

Робота в зошитах.

1-ий рядок

Пальчикова гімнастика

Летіла бджола мимо чола. Бумц! (Діти обома руками торкаються обличчя).

Летіла оса мимо носа. Бумц! (Діти хапаються обома руками за ніс).

Летіла мушка мимо вушка. Бумц! (Діти хапаються обома руками за вуха).

Летів жук, і в око фук, і спіймався до рук! (Хапаються за очі)

2-ий рядок

Фізкультхвилинка

Я вам рухи покажу

А що значать -  не скажу,

Ви їх точно повторіть

І що значать розкажіть.

 

- Чоловічки ці діти звуться  кольорами. Чи впізнали ви їх? Давайте їх оживимо і послухаємо, що вони про себе нам розкажуть.

 

Гра «Я — колір» за методом емпатія.

Можливі розповіді дітей.

-  Я - зелений колір, живу в листочках дерев, кущів, Я квітів, у травичці, в крокодилові, в гусені, в зеленій фарбі.

—  Я — жовтий колір, живу в сонечку, в кульбабі, в  курчаткові,   в  яєчному  жовтку,   яблуках,   грушах, в  плавленому сирку, в жовтій фарбі і т.д.

- Кольори різні за характером. Назвіть...

веселі (оранжевий, червоний);

спокійні (блакитний);

сумні (синій);

холодні (сірий, фіолетовий);

теплі (рожевий, жовтий)',

злі (чорний);

добрі (зелений, жовтий).

 - Кольори іноді бешкетують. Ось погляньте, яку кляксу на аркуші паперу залишив жовтогарячий колір. Придивіться і скажіть, на що вона схожа. (Сонце, повітряна куля, яблуко, колобок, кульова блискавка, медуза, розкритий парашут, апельсин і т.д.)

- Давайте пограємо у парні слова.

Що  спільного   між  повітряною   кулею   і  кульовою і блискавкою?

(Вони літають)

Блискавкою і колобком? (Вони гарячі)

Колобком і яблуком? (Можна їсти)

Яблуком і сонцем? (Круглі)

- Уявіть, що куля ожила, стала чарівною,! вміє  говорити   і  зустріла  на  шляху   Бичка-Третячка, Курочку Рябу. Якою була б зустріч?

(Бичок здивувався, бо ніколи її не бачив, подумав, що це яблуко і з'їв би її; Курочка подумала б, що це її золоте яєчко)

- Якою була б зустріч з Колобком?

(Колобок злякався б, бо ніколи себе не бачив у дзеркало) |

- Чи змогла б куля допомогти Нуф-Нуфу і Наф-Нафу врятуватись від Вовка? Як?

(Якби вона перетворилась на блискавку, то припекла 6 йому хвостика, і Вовк би утік; запалила б листя на шляху у Вовка)

  • А тепер давайте заштрихуємо повітряну кулю в наших зошитах.
  • А поки вибудете штрихувати послухайте одну цікаву і повчальну історію.

На вулиці накрапав дощ, сонечко сховалося за хмари, а Оксанка, вмостившись у великому м'якому кріслі, заснула. І приснився їй дивний сон, у якому іграшки почали розмовляти.

  • Не хочу більше бути у того дівчиська, — сказав збентежений ведмедик, у якого праве вухо ледь-ледь трималося.
  • Хіба можна ходити у цьому брудному платті, — скаржилася лялька.

   Колись яскраво-зелена машина стояла у куточку, бо у неї вже давно не було задніх коліс, і мовчки спостерігала за іграшками.

—  Я пропоную втекти від Оксанки, — сказала лялька Катруся.

Раптом Оксанка прокинулася, вона згадала про свої іграшки, яких вона теж не шанувала, і швиденько кинулася до ігрової кімнати. А раптом це сталося з її іграшками...                                      

  • Чому іграшки вирішили втекти від дівчинки?

Підсумок заняття

—   Як треба ставитися до іграшок?

Категорія: Заняття з майбутніми першокласниками | Додав: [ADM]Irina (11.01.2022)
Переглядів: 561 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!