Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками [ Додати статтю ]

Подорож до палацу Доброти і Дружби

Заняття 10

Тема. Подорож до палацу Доброти і Дружби.

Мета: закріпити знання дітей про кількісну і порядкову лічбу та цифровий ряд  у межах 10; розвивати мислення, пам’ять, увагу, вміння брати участь у діалозі, пізнавальну активність. Виховувати товариські стосунки.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

ІІ. Повідомлення теми. Бесіда

  • Діти , сьогодні ми з вами вирушимо у чарівну подорож до палацу

Доброти і Дружби.

Візьмімося за руки і промовимо чарівні слова:

              Знає сонце, знає вітер,

              Знає поле, знає ліс,

              Що під хмарами небес

              Дружба – чудо із чудес.

- Попереду нас чекають три доріжки.

- По першій підемо, потрапимо до жаб у болото:

А до жаб у болото кому потрапити охота?

По другій підемо – потрапимо зразу ж до Баби Яги:

Тут в кінці доріжки чекає Баба Яга з книжки.

По третій підемо – друзів знайдемо.

  • Яку оберете?
  • Що ж часу не гаймо, у дорогу вирушаймо.

Ось вам перше завдання. Відгадайте, хто буде нашим провідником  й помічником.

Всі від нього навкруги

Набираються снаги.

Тільки ранок настає,

Виглянь у віконце,

Всім воно життя дає —

 Променисте... (сонце).

—  Так, це сонечко. Яку користь воно приносить людям?

—     Тож   недарма   добру   людину   називають сонечком, яке зігріває довкола своїми лагідними промінцями, своїм гарячим щирим серденьком. А вас, діти, хтось називає сонечком? Хто? (Відповіді дітей).

—   Сьогодні ми з вами будемо вчитись, як стати сонечком для своїх рідних, для друзів. Доброму ж бо скрізь добре, всі його люблять.

Кого   називають  добрим?   Які  добрі   люди оточують вас удома? (Відповіді дітей).

—   Давайте пригадаємо, що треба знати і робити, щоб стати сонечком для своєї сім'ї — мами, тата... (Відповіді дітей).

  • Як слід поводитися у дитячому садку, у школі,  щоб
    друзі, вихователі і вчителі називали вас сонечками. (Діти вислов-люють свою думку).
  • М

     Стоп! Далі дорога зникає , а зявиться лише тоді, коли кожен з вас дуже старанно виконає письмове завдання, а Сонечко буде спостерігати.

ІІІ. Робота в зошитах. (М)

1-ий рядок.

Фізкультхвилинка.

Сонечко прокинулось, потягнулось. (Діти встають, потягуються).

В різні боки повернулись. (Руки в боки, повороти).

Потім весело всміхнулось. (Посміхаються один одному).

Кругом себе повернулось. (Крутяться кругом себе).

Стали квіти оживати. (Піднімаються, ворушать пальчиками).

Пташки пісеньок співати. (Ковзний удар долонями).

Діти стали танцювати.

2-ий рядок

О

—   Діти,   яких   друзів;  сонечка   ви   знаєте? Пригадати допоможуть загадки.

 

Над лісами, над рікою

Кольоровий міст дугою

                  (Веселка)

Крил не має, скрізь літає,

Сині хмари розганяє.

                     (Вітер)

Летить орлиця по синьому небу,

 Крила розкрила, сонце закрила.

                    (Хмара)

У зеленім картузі

На одній стоїть нозі.

Звичка в нього є ота:

Він голівку поверта

В бік, де сонце котиться,-

Родичем доводиться.

        ( Соняшник)

Сонечко в траві зійшло,

Усміхнулось, розцвіло,

Потім стало біле-біле

І за вітром полетіло.

         (Кульбаба)

ІV. Розвиток мовлення. Складання казки.

— Зараз ми з вами складемо казку про Сонечка та його друзів. Давайте пригадаємо, якими словами по­чинаються казки (Жили собі, за високими горами, давним-давно).

—  Отже, жило собі Сонечко.

-  Яким було Сонечко? (Привітне, ласкаве, весе­ле).

-  Що воно робило? (Зігрівало землю, гралось на небі, дарувало радість).

- Хто одного разу заховав Сонечко? (Темна хма­ра, зла хмаринка).

- Яким стало все навколо? (Сумним, похмурим).

- Хто прийшов на допомогу Сонечку? (Його друг — веселий Вітер).

-  Як він допоміг? (Прогнав хмарку).

-  Що зробило Сонечко? (Подякувало і посміхну­лось).

Хто    зрадів,    що    Сонечко    повернулось?  (Квіти).

Зразок розповіді.

«Жило собі Сонечко. Воно було привітне, ласкаве. Але одного теплого дня, коли Сонечко зігріло зем­лю, налетіла на нього темна Хмара. Все раптом ста­ло сумним, похмурим.

Побачив Вітер, що на землі лихо. Він прилетів та так подув, що Хмарина злякалась і втекла в темний ліс спати. Сонечко подякувало Вітру, усміхнулося і знову засяяло».

(Діти складають казку).

Весела перерва.

Сонечку дуже сподобалась ваша казочка. Воно хоче разом з вами погратись у гру «Струмочок»

 

ІІ частина

  • О

    V. Вправи на порівняння.
  • Наша стежинка привела нас на лісову галявину, а там Лисичка з Зайчиком сперечаються, що вони геть однакові. Діти, допоможемо звірятам визначити, чим вони різняться?
  • Лисичка велика, а зайчик… (маленький).
  • У лисички шубка руда, а у зайчика… (сіренька).
  • У лисички хвостик великий, а в зайчика …(маленький).
  • В зайчика вуха довгі, а в лисички…( короткі).
  • Тож, наші дорогі звірята, ви зовсім різні, ідіть грайтесь і більше не сперечайтесь.
  • А щоб вміли миритись, розучимо мирилку:

                    Битися – не билися, трохи посварилися,

                    Потім посміялися, друзями зосталися.

  • Які ще мирилки ви знаєте?
  • Ой! До нашого зайчика наближається сірий вовк, щоб зайчатко врятувати треба між ним і вовком ліс намалювати.

VІ.Робота в зошитах (Д)

 

Фізкультхвилинка

«Сірий зайчик…»

VІІ.Усний рахунок (Ц) 

  • А тепер сонячний промінчик вказує нам шлях до математичної галявини. На ній на нас чекають цікаві задачі.

1. Їжачок по лісу йшов,

На обід гриби знайшов.

Під березою – один,

Двоє під дубочком.

Скільки буде в їжачка

В кошику грибочків? (3)

 

    Ох, було у нас мороки –

    Посварились дві сороки.

    На їх шум ще дві примчало,

    Скільки разом усіх стало? (4)

 

    Дві лисички, дві сестрички,

    Заплели по дві косички.

    Скільки разом у лисичок

    Є заплетених косичок? (4)

 

Зайчик вуха нашорошив

В нього дуже добрий слух.

Хто з дітей полічить точно

Два зайці, то скільки вух?(4)

 

Три сови і два сичі.

Скільки всіх їх полічи?(5)

 

Ось грибочки у гайочку

Під осикою стоять.

Два грибочки, три грибочки

Разом буде скільки?(5)

 

Скачуть жабки : ква-ква-ква!

Ой, яка мяка трава.

Тут пять жабок, а там дві.

Скільки жабок у траві? (7)

2. Кількісна й порядкова лічба.

VІІІ.  Гра «Що таке добре, а що погано» (І)

- Ось ми і не зчулись, як до палацу прийшли, але на його сторожі стоять вартові. Пропустять вони лише тих, хто вміє добро від зла відрізнити, а щоб це вияснити зіграють вартові  з нами у гру.

Якщо у вчинку доброта –мерщій ви руку, підіймайте,

А якщо недобре чинять діти, руку аж під парту опустіте.

1.Друг в біді не лишить

Щирим словом втішить,

Отакий він незрадливий

Справжній друг.

2. У дівчаток гарні кіски,

Але надто вже малі,

А щоб більші виростали,

Ми їх тягнем до землі.

3. Галасуй, пищи, гукай, коли хтось відпочиває.

4. Усміхнися сонечку:

«Здрастуй, золоте!»

Усміхнися квіточці –

Хай вона цвіте!

Усміхнися дощику:

«Лийся, мов з відра!»

Друзям усміхнися,

Побажай добра.

  • Молодці! Ви витримали останнє випробування.

ІХ. Підсумок.

  • Озирніться, в нашому класі ніби посвітлішало. Це тому, до нас в клас завітала дружба. І відтепер коли ми будемо з 1 вересня до школи ходити, то будем один з одним щиро дружити.
Категорія: Заняття з майбутніми першокласниками | Додав: [ADM]Irina (11.01.2022)
Переглядів: 16 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!