Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками | [ Додати статтю ] |
Заняття 2 Тема. Подорож у казкову Країну шкільних речей. Мета. Ознайомити дітей з походженням назв шкільного приладдя та його призначенням, виховувати бережливе ставлення до своїх і чужих речей. Хід заняття І частина - Дорогі діти, я дуже рада вас бачити. А ще на вас з нетерпінням чекав той сіренький зайчик, який разом з нами грався на минулому занятті. Пам’ятаєте гру, яку ми розучили? Давайте повторимо. Сірий зайчик вирвав травку Та й поклав її на лавку. Хто травичку ту знайде Той на святі в нас буде. Та й колобкові було дуже цікаво, як ви його намалювали. ( Створення виставки дитячих робіт). А Лисичка-сестричка, так та , хитрюща, пообіцяла відпустити Колобка, якщо ми викладемо з букв його ім’я.( Сподівається, що ніхто з вас букв іще не знає.) - Врятуємо Колобка? Молодці! Сьогодні ми вирушаємо в подорож до Країни шкільних речей. Але спочатку нам необхідно придбати квиток-перепустку. Оскільки країна чарівна , то й квитки у нас будуть незвичайні.( Зайчики-іграшки)Щоб отримати квиток, потрібно пригадати назви речей , які нам потрібні для навчання в школі? (Парта, портфель, ручка, зошит, крейда, книга, пенал тощо.) Молодці, ви назвали багато шкільних речей. Отже, ми можемо вирушати. А зараз уявіть, що ви сидите в зручному салоні автобуса. А поки ми будемо у дорозі, я розповім вам про старого Майстра. Було це дуже давно. Старий Майстер дуже любив дітей і часто бував у школі. А школа ця існувала вже багато-багато років. Училися діти раніше за довгими столами, сиділи на довгих лавах, які були дуже - А чи знаєте ви, що речі вміють розмовляти? Якось я підслухала таку розмову. 3 парти капнула – сльоза ... Смолиста і густенька. «Чому ти плачеш, дорогенька Нумо витри свої очі, Та розкажи, у чому річ?» '' Вона зітхнула неохоче: Згорю даремно, як прості дрова, А я ж була така новенька і здорова. Дві букви лише вивчив Коля Й надряпав їх маленькою рукою. Мене він шкрябатиме і губитиме _ Мораль такою буде на цей раз Добре, якщо такого Колі Немає серед вас. - Скажіть, чому плакала парта? - Чи правильно робив Коля? - Як треба ставитися до чужих речей? Ой, наш зайчик засумував. Хочеться йому по травичці пострибати, морквинку пожувати. Давайте йому намалюємо красиву рівненьку травичку. Робота в зошитах в клітинку. А в другому рядочку накреслимо трикутнички. Уявимо собі , що це буде морковка. Ту, яка вийде найкраще віддамо зайчикові. Згода? - Ми з вами захопилися і не помітити, як наблизилися до наступної зупинки. Хто з вас відгадає, про що йдеться? Темна; мов осіння річ, Незамінна в школі річ. (Дошка.) Для чого потрібна дошка? А яка незмінна супутниця є у неї? Правильно, крейда. А на наступній зупинці нам час сходити на перерву.
ІІ частина - Повертаємось у наш чарівний автобус. Сідаємо зручненько, правильно за партами і продовжуємо подорожувати країною шкільних речей. Наступна зупинка теж пов'язана з історією про старого Майстра, бо він не тільки парту змайстрував, а ще й багато інших шкільних речей. Давно колись учні носили свої книги та зошити в руках. Майстер придумав для них... Що? Портфель. Для чого потрібен портфель? Гра «Склади портфель» На демонстраційному столі – книжка, зошит, олівець, ручка, пенал, лялька, лінійка, іграшковий автомобіль, м’яч. Назвіть предмети, які знаходяться на столі. Які з них не потрібні для навчання? Як їх назвати одним словом? Що учень візьме із собою до школи? Ох і зайчик в нас бешкетник! Всю травичку пощипав, усю моркву позбирав! Давайте ще для нього попрацюємо. ( Робота в зошитах в косу лінію) . На наступній зупинці ми познайомимося з пеналом. Його теж створив Майстер. Спостерігаючи за дітьми, він помітив як довго вони шукають ручку, олівець у портфелі, от і створив для цього приладдя пенал-домівку. Розповім я, щоб ви знали, Щоби ручки не губились; Щоб в портфелі не сварились, Пенал зробив Майстер влучно. Ну, спасибі старому Майстрові, що відтак дбав про дітей. Раніше пенали були дерев'яні. А зараз бувають різні. Та ось перед нами нова загадка. Швидше відгадаймо — й далі вирушаймо. У коробці спочивають Спритні хлопці-молодці, Убрання барвисте мають і загострені кінці На папері слід лишають, а зовуться ... (олівці). Відгадали - молодці! Ось зараз ви і покажете, як умієте користуватися олівцями. На зворотній стороні аркуша Чарівний олівчик намалював для вас прапорці. А щоб ваші пальчики були вправними він загадав, щоб ви не просто їх розфарбували, а заштрихували, тобто провели рівненькі лінії на однаковій відстані одна від одної. Впоралися? Молодці! Які ще цікаві речі змайстрував для вас майстер? Правильно, це зошит, підручник, лінійка. А для чого вони потрібні учням? Ось і закінчується наша подорож. А щоб дізнатися, якою казковою країною ми так цікаво подорожували і де живуть такі цікаві речі, пропоную відгадати ще одну загадку Стоїть вулик придорожній, Уночі завжди порожній, Вранці і вдень гуде, оживає , А вночі відпочиває. - (Школа.) Бажаю вам, діти, бути добрими і розумними, як старий Майстер. Бережіть свої і чужі речі, шкільне майно. Пам'ятайте, що все це створено для нас працею багатьох людей! Любіть свою школу— незвичайну казкову Країну наук. А щоб ви пам’ятали, для чого ви ходите до школи, давайте розучимо такий вірш. Ось і школа, ось і клас. Він давно чекає нас. І прийшли ми всі сюди. Щоб учитись і рости. | |
Переглядів: 1150 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |