Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками [ Додати статтю ]

Рослини

Заняття 8

Тема. Рослини.

Мета: вчити дітей порівнювати, визначати характерні особливості рослин. Продовжити роботу над формуванням понять «великий – малий», «більше – менше», один – багато». Виховувати любов до природи, бережне ставлення до рослин.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Повторення правил учня

ІІ. Гра «Домашні – дикі» (на закріплення. Закінчити … заєць, білка)

ІІІ. Повідомлення теми.

  • Доречі, нещодавно, коли ще лежав сніг, заєць білочці хвалився:
  • Я від снігу побілився. А як в ліс весна прибуде, я тоді зелений буду!
  • Скажіть, дітки, чи насправді зайчики з приходом весни стають зеленими?  А що в природі має зелений колір?
  • Жабку, крокодила, ящірку, змію як можна назвати одним словом?
  • А дерева, кущі, травичку?
  • Отже, сьогодні ми з вами поговоримо про дивовижний світ рослин.

ІV. Робота в зошитах

  • Погляньте, хто до нас сьогодні завітав на урок? (Червона Шапочка)
  • Цікаво дівчинці, як ми навчились вже писати. Покажемо?

1-ий рядок.

Фізкультхвилинка. Пальчикова гімнастика.

Цей пальчик в ліс пішов

Цей пальчик гриб знайшов.

Цей пальчик гриб помив

Цей пальчик гриб зварив,

А цей пальчик гриб зїв

І від того розтовстів

2-ий рядок

 У Червоної шапочки для нас в кошику є загадочки.

 

Сидить дівка у коморі

А коса її надворі

                (Морква)

Хто голівку свою влітку накриває

І по двадцять хустин на голівці має?

                                  (Капуста)

Я кругленька червоненька,

З хвостиком тоненьким.

На городі мене рвуть

І до столу подають.

                   (Редиска)

Панич зелений  - долі

Лежить і просить солі

                  ( Огірок)

Я кругленький, червоненький,

І корисний, і смачненький.

Візьмеш мене в кошик

Зварить мама борщик.

                     (Помідор)

Хто ховає під кущі

Наші супи і борщі?

                       (Картопля)

  • Як можна одним словом назвати всі відгадки?
  • А де ростуть овочі?
  • А що росте в саду?
  • А берізки у садку ростуть? А дуби,  ялинки, клени?
  • Де ростуть ці дерева? Які ще дерева ростуть в лісі?

Гра «Овочі –фрукти»

Весела перерва. Гра «Їстівне-неїстівне»

 

ІІ частина

V. Розвиток мовлення.

  • Діти, а ви любите слухати казки?
  • Давайте ми з вами складемо свою казку про Червону Шапочку.

     (Діти розповідають, учитель  допомагає)

  • Жила –була мама. І була в неї донечка – гарненька, слухняна, в усьому мамі допомагала. Пошила мама доні червону шапочку, Дівчинка як вдягла її, то так вона їй сподобалась, що стала носити її весь час. І тому всі почали називати її Червоною Шапочкою. Ось одного разу захворіла у Червоної Шапочки бабуся. Мама й каже:
  • Сходи, доню у садок та назбирай ягідок. Спечемо для бабусі пиріжки.
  • Які ягоди назбирає Червона Шапочка в садку?
  • А поки мама з донею будуть пиріжки пекти, ми з вами трішки попрацюємо в зошитах

VІ.Робота в зошитах

1-ий рядок

Фізкультхвилинка

  • Яка зараз пора року? (Весна)

Розучимо веснянку.

Повіяв теплий вітерець,

Прийшла весна, зимі кінець.

До сонця руки підійму

І помашу отак йому

Весні вклонюсь, весні вклонюсь

І до травички доторкнусь.

А потім встану, посміхнусь

І до роботи повернусь.

2-ий рядок

Фізкультхвилинка

Дерева – високі-високі,

Травичка – низенька-низенька,

Вітер дерева колише, гойдає,

То вправо, то вліво їх нахиляє

Птахи летять прилітають,

А учні тихенько за парти сідають.

- Отож, напекла мама пиріжків і послала Червону Шапочку до бабусі.

- А стежка до бабусі вела через ліс. Як почула Сорока-білобока, що в Червоної Шапочки бабуся захворіла – рознесла вістку по всьому лісу.

Бабуся була дуже доброю і її любили усі звірі. Вирішили вони теж свої гостинці передати. Білочка - що …(горішків).

VІІ.Усний рахунок.

  • Порахуймо скільки?

Їжачок зібрав…( грибочки)

  • Ведмедик  … (меду і малинки)
  • А зайчата і лисички нарвали квіток і зробили гарний букет.
  • Як ви гадаєте яких квіток нарвали звірі?
  • А які квіти ростуть на клумбах, у садочках?
  • А вовк ( він в нашій казці буде добрим) допоміг Червоній Шапочці важкенький кошик із гостинцями донести до бабусиної хатинки.
  • Зраділа бабуся своїй онучці, випила гарячого чаю з медом, поїла малинку, пиріжки і одразу одужала.
  • А яблучка, які лежали в кошику, подарувала діткам, які склали таку цікаву, добру казочку.

VІІІ. Підсумок уроку.

- З приходом весни на деревах скоро зявляться листочки, в травичці розквітнуть квіточки. Чи можна їх рвати. (Думки дітей)

 

  • Вам у походи ходити

І мандрувать, любі діти,

Вмійте ж природу любити

Кожній стеблинці радіти.

В полі, у лісі, над яром –

Квіти, дерева і трави…

Цвіту не вирви задаром,

Гілки не втни для забави.

Оберігайте ж повсюди

Шлях і стеблиночку в гаї.

Все те окрасою буде

Нашого рідного краю

                             П. Ситниченко

Категорія: Заняття з майбутніми першокласниками | Додав: [ADM]Irina (11.01.2022)
Переглядів: 13 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!