Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками [ Додати статтю ]

Свято зустрічі з майбутніми першокласниками

Заняття 1

Свято зустрічі з майбутніми першокласниками

Мета: познайомити дітей один з одним, збагачувати словниковий запас дітей, виховувати інтерес до української казки.

Хід заняття

Вчитель.

Добрий день, мої любі діти!

 Ви прийшли в школу в перший клас.

Вчитись будете і радіти,

І рости кожен день і час.

Школа двері для вас відчинила

 І запрошує вчитись вас,

 Бо знання — це велика сила!

Тож навчайтеся! В добрий час!

Я, ваш учитель. Моє ім’я …

А познайомитись усі нам допоможе ось такий чарівний м’яч. Йому дуже кортить дізнатись, як же звати кожного із вас.(Гра «Ти мені, а я тобі»)

-   Сьогодні для вас розпочався перший у вашому житті шкільний урок.  Ви переступили поріг Країни Знань.  Усі жителі цієї країни носять почесне звання — учень, школяр.  Сьогодні ви із звичайних хлопчиків і дівчаток перетворитесь на учнів, школярів. Я вітаю вас усіх з цією визначною подією і хочу вручити символічні медалі — ключики від Країни Знань. 

 Прислухайтесь…

Хто це під дверима стука,

  Розсипає дрібно звуки?

Може, це із поля вітер

Об задвірок чобіт витер?

 Може, клен скрипить і злиться,

Зимно кленові без листя.

Чи на нічку хуртовина

 Настеля собі перину?

 Чи морозець біля брами

Пританцьовує ногами?

Ні, то казка в білий вечір

Стука в двері до малечі.

Казка. Добрий день, діти! Чи тут про­ходить довгожданна, дивовижна зустріч з майбутніми першокласниками?

Діти. Так!

Казка. До вас я прийшла з далеких доріг. Ви всі мене добре знаєте. Я прихо- джу до вас із самого народження. Маленькими мене ви слухали із уст матусі. А хто вже навчивсь читати, чи є такі?.. Той казки читає сам. Напевне, багато казок ви знаєте? (Стук у двері).

Казка. Хто це стукає до нас?

Зайчик. Добрий день, любі дітки! Дуже бага­то казок я обходив, а ось у школі ще не був.

Вчитель. Добре ти зробив, що завітав на наше свя­то. Ми тобі дуже раді. А з яких же ти казок при­йшов до нас?

Зайчик. Не скажу, відгадайте. (Діти називають казки,  де героєм виступає зайчик).

Зайчик. Молодці. Ви, діти, справжні знавці казок. А я прийшов до вас з важливим доручен­ням. У мене для вас є сюрприз. Це телеграми.

Казка. Цікаво, хто ж їх надіслав?

Зайчик. А вони без підписів.

Вчитель. Дай,  Зайчику, я прочитаю,  а діти нехай відгадають, від кого вони надійшли. (Читає телеграми).

Телеграма 1. На свято прибути не можемо. Ніяк не ви­тягнемо ріпку. (Дід, баба, внучка)

Телеграма 2. З'їв семеро козенят. Болить живіт. (Вовк)

Телеграма 3. Прийти не зможемо. Півника вкрала лисичка. (Котик)

Телеграма 4. Від дідуся втік, від бабусі втік, а лисичка відпускати не хоче. (Колобок)

Вчитель. Причини поважні, і тому не змогли герої казок з'явитися до нас.

Казка. Зайчику, це ще не все. Дивись, ось у мене  конверти,  а у них предмети, які зустрічаються у казках. Я показую  предмет,  а  ви   називаєте казку. Зрозуміло?

(Чобіток —  «Кіт у чоботях»,

 колосок — «Півник та двоє мишенят»,

 рукавичка – казка  «Рукавичка»,

шапочка  - «Червона шапочка»  , 

човник «Івасик-Телесик»,

 ріпка — казка «Ріпка»,

Зайчик. Ох і розумники. Але, Казочко, ти ж знаєш які у мене прудкі ніжки.

Ніяк на місці не стоять. Давай пограємо.

Казка. Давай. Я і гру про тебе знаю. Дітки хто хоче пограти.

Фізкультхвилинка

Сірий зайчик вирвав травку

 І поклав її на лавку,

 Хто травичку цю візьме,

Той на святі в нас буде.

Казка.

Якось ішла я гаєм,

 Аж зайчик вибігає!

З лукавими очима,

З мішечком за-плечима.

Прудкий, мов колобок,

По стежці скок та скок.

Побачив він мене

Та в ліс як дремене.

Як зайчик налякався,

Мішечок розв'язався,

І загадки в травиці

Розсипав між ялиці.

А я їх позбирала

І діткам загадала.

Ану лиш, маленята,

Ви, знаю, молодці, —

Хто зможе відшукати

Всі загадки оці?

Вчитель. Ану, спробуйте відгадати. (Діти відгадують загадки).

Що за хатка на узліссі?

Вся ворушиться, дрижить.

Де не взявсь, кабан біжить,

Тут і вовк іде, й ведмідь,

Й кожен в хатці хоче жить.

                      («Рукавичка»)

Я — бичок-третячок,

Смоляний в мене бочок.

Із соломи дід зробив,

Бік смолою засмолив.

              («Солом'яний бичок»)

Виріс цей хлопчина

З маленької деревини,

У печі Зміючку спік,

 Сам на дерево утік.

 Його гусенятко врятувало —

На крилечка свої узяло,

Принесло до тата й мами,

Частувалось пирогами.

                       («Івасик - Телесик»)

Зайчик. Молодці, дітки. Багато казок ви знаєте.

Учитель. Ці ж загадки не прості, а шкільні. Слухайте уважно!

Стоїть веселий світлий

Дітей багато дуже в нім.

Там пишуть і рахують,

Читають і малюють.

                 ( Школа)

В сумці зошити, буквар. Хто до школи йде? ( Школяр)

Хто скликає на урок? То дзвенить шкільний... ( Дзвінок)

Коли хочеш ти читати,

То мене повинен знати.

 Всіх я розуму учу,

 А сама завжди мовчу.

                ( Книга)

Для письма, сказати прошу, Що потрібно взяти?.. (Зошит)

Малювать в альбомі цім вам поможуть...  (Олівці).

Казка. А зараз, Зайчику, відгадай наші загадки. Завдан­ня твоє буде легким.  Розглянь уважно ілюстрації,  ти повинен впізнати героїв, назвати казку:

(Демонструються ілюстрації до казок)

Зайчик. Ох і важке завдання ви мені загадали. Нелегко мені було з ним справитись.

Вчитель. А чи любите ви слухати казки?

Сьогодні ми не посто будемо слухати казку. Ми спробуємо її показати.

Згадайте в якій добре відомій казочці події відбувались взимку?

 ( «Рукавичка»)

(Інсценізація казки « Рукавичка»).

Казка.  Прийшов час прощатись. Дякую вам, діти.

Я рада, що ви так багато знаєте казок. Адже каз­ка допомагає у житті не лише дітям, а й дорослим.

 Зайчик. Малята, читайте нові казки. А на згадку про нашу зустріч я залишу вам  фото мого старого знайомого …Кого?  Так. Вірно, Колобка.

Вчитель. Ви вдома розфарбуєте його, а поряд намалюєте зайчика, або якогось іншого казкового героя. Спасибі, Казочко, спасибі, Зайчику, що завітали до нас у школу. Дякую вам,  діти, за плідну роботу.  До побачення! До нових зустрічей!

Додаток –слова для казкових героїв

….Чи морозець біля брами

Пританцьовує ногами?

Ні, то казка в білий вечір

Стука в двері до малечі.

Казка. Добрий день, діти! Чи тут про­ходить довгожданна, дивовижна зустріч з майбутніми першокласниками?

Діти. Так!

Казка. До вас я прийшла з далеких доріг. Ви всі мене добре знаєте. Я приходжу до вас із самого народження. Маленькими мене ви слухали із уст матусі. А хто вже навчивсь читати, чи є такі?.. Той казки читає сам. Напевне, багато казок ви знаєте? (Стук у двері).

Казка. Хто це стукає до нас?

Зайчик. Добрий день, любі дітки! Дуже бага­то казок я обходив, а ось у школі ще не був.

Вчитель. Добре ти зробив, що завітав на наше свя­то. Ми тобі дуже раді. А з яких же ти казок при­йшов до нас?

Зайчик. Не скажу, відгадайте. (Діти називають казки,  де героєм виступає зайчик).

Зайчик. Молодці. Ви, діти, справжні знавці казок. А я прийшов до вас з важливим доручен­ням. У мене для вас є сюрприз. Це телеграми.

Казка. Цікаво, хто ж їх надіслав?

Зайчик. А вони без підписів.

Вчитель. Дай,  Зайчику, я прочитаю,  а діти нехай відгадають, від кого вони надійшли. (Читає телеграми).

………………………………………………………………………………………

Гра……………………………………………….

Зайчик. Ох і розумники. Але, Казочко, ти ж знаєш які у мене прудкі ніжки.

Ніяк на місці не стоять. Давай пограємо.

Казка. Давай. Я і гру про тебе знаю. Дітки хто хоче пограти.

Фізкультхвилинка

Сірий зайчик вирвав травку

 І поклав її на лавку,

 Хто травичку цю візьме,

Той на святі в нас буде.

Загадки ……………………………………………………….

Інсценізація казки …………………………………………

Казка.  Прийшов час прощатись. Дякую вам, діти.

Я рада, що ви так багато знаєте казок. Адже каз­ка допомагає у житті не лише дітям, а й дорослим.

 Зайчик. Малята, читайте нові казки. А на згадку про нашу зустріч я залишу вам  фото мого старого знайомого …Кого?  Так. Вірно, Колобка.

Категорія: Заняття з майбутніми першокласниками | Додав: [ADM]Irina (11.01.2022)
Переглядів: 795 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!