Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками | [ Додати статтю ] |
Заняття 1 Свято зустрічі з майбутніми першокласниками Мета: познайомити дітей один з одним, збагачувати словниковий запас дітей, виховувати інтерес до української казки. Хід заняття Вчитель. Добрий день, мої любі діти! Ви прийшли в школу в перший клас. Вчитись будете і радіти, І рости кожен день і час. Школа двері для вас відчинила І запрошує вчитись вас, Бо знання — це велика сила! Тож навчайтеся! В добрий час! Я, ваш учитель. Моє ім’я … А познайомитись усі нам допоможе ось такий чарівний м’яч. Йому дуже кортить дізнатись, як же звати кожного із вас.(Гра «Ти мені, а я тобі») - Сьогодні для вас розпочався перший у вашому житті шкільний урок. Ви переступили поріг Країни Знань. Усі жителі цієї країни носять почесне звання — учень, школяр. Сьогодні ви із звичайних хлопчиків і дівчаток перетворитесь на учнів, школярів. Я вітаю вас усіх з цією визначною подією і хочу вручити символічні медалі — ключики від Країни Знань. Прислухайтесь… Хто це під дверима стука, Розсипає дрібно звуки? Може, це із поля вітер Об задвірок чобіт витер? Може, клен скрипить і злиться, Зимно кленові без листя. Чи на нічку хуртовина Настеля собі перину? Чи морозець біля брами Пританцьовує ногами? Ні, то казка в білий вечір Стука в двері до малечі. Казка. Добрий день, діти! Чи тут проходить довгожданна, дивовижна зустріч з майбутніми першокласниками? Діти. Так! Казка. До вас я прийшла з далеких доріг. Ви всі мене добре знаєте. Я прихо- джу до вас із самого народження. Маленькими мене ви слухали із уст матусі. А хто вже навчивсь читати, чи є такі?.. Той казки читає сам. Напевне, багато казок ви знаєте? (Стук у двері). Казка. Хто це стукає до нас? Зайчик. Добрий день, любі дітки! Дуже багато казок я обходив, а ось у школі ще не був. Вчитель. Добре ти зробив, що завітав на наше свято. Ми тобі дуже раді. А з яких же ти казок прийшов до нас? Зайчик. Не скажу, відгадайте. (Діти називають казки, де героєм виступає зайчик). Зайчик. Молодці. Ви, діти, справжні знавці казок. А я прийшов до вас з важливим дорученням. У мене для вас є сюрприз. Це телеграми. Казка. Цікаво, хто ж їх надіслав? Зайчик. А вони без підписів. Вчитель. Дай, Зайчику, я прочитаю, а діти нехай відгадають, від кого вони надійшли. (Читає телеграми). Телеграма 1. На свято прибути не можемо. Ніяк не витягнемо ріпку. (Дід, баба, внучка) Телеграма 2. З'їв семеро козенят. Болить живіт. (Вовк) Телеграма 3. Прийти не зможемо. Півника вкрала лисичка. (Котик) Телеграма 4. Від дідуся втік, від бабусі втік, а лисичка відпускати не хоче. (Колобок) Вчитель. Причини поважні, і тому не змогли герої казок з'явитися до нас. Казка. Зайчику, це ще не все. Дивись, ось у мене конверти, а у них предмети, які зустрічаються у казках. Я показую предмет, а ви називаєте казку. Зрозуміло? (Чобіток — «Кіт у чоботях», колосок — «Півник та двоє мишенят», рукавичка – казка «Рукавичка», шапочка - «Червона шапочка» , човник «Івасик-Телесик», ріпка — казка «Ріпка», Зайчик. Ох і розумники. Але, Казочко, ти ж знаєш які у мене прудкі ніжки. Ніяк на місці не стоять. Давай пограємо. Казка. Давай. Я і гру про тебе знаю. Дітки хто хоче пограти. Фізкультхвилинка Сірий зайчик вирвав травку І поклав її на лавку, Хто травичку цю візьме, Той на святі в нас буде. Казка. Якось ішла я гаєм, Аж зайчик вибігає! З лукавими очима, З мішечком за-плечима. Прудкий, мов колобок, По стежці скок та скок. Побачив він мене Та в ліс як дремене. Як зайчик налякався, Мішечок розв'язався, І загадки в травиці Розсипав між ялиці. А я їх позбирала І діткам загадала. Ану лиш, маленята, Ви, знаю, молодці, — Хто зможе відшукати Всі загадки оці? Вчитель. Ану, спробуйте відгадати. (Діти відгадують загадки). Що за хатка на узліссі? Вся ворушиться, дрижить. Де не взявсь, кабан біжить, Тут і вовк іде, й ведмідь, Й кожен в хатці хоче жить. («Рукавичка») Я — бичок-третячок, Смоляний в мене бочок. Із соломи дід зробив, Бік смолою засмолив. («Солом'яний бичок») Виріс цей хлопчина З маленької деревини, У печі Зміючку спік, Сам на дерево утік. Його гусенятко врятувало — На крилечка свої узяло, Принесло до тата й мами, Частувалось пирогами. («Івасик - Телесик») Зайчик. Молодці, дітки. Багато казок ви знаєте. Учитель. Ці ж загадки не прості, а шкільні. Слухайте уважно! Стоїть веселий світлий Дітей багато дуже в нім. Там пишуть і рахують, Читають і малюють. ( Школа) В сумці зошити, буквар. Хто до школи йде? ( Школяр) Хто скликає на урок? То дзвенить шкільний... ( Дзвінок) Коли хочеш ти читати, То мене повинен знати. Всіх я розуму учу, А сама завжди мовчу. ( Книга) Для письма, сказати прошу, Що потрібно взяти?.. (Зошит) Малювать в альбомі цім вам поможуть... (Олівці). Казка. А зараз, Зайчику, відгадай наші загадки. Завдання твоє буде легким. Розглянь уважно ілюстрації, ти повинен впізнати героїв, назвати казку: (Демонструються ілюстрації до казок) Зайчик. Ох і важке завдання ви мені загадали. Нелегко мені було з ним справитись. Вчитель. А чи любите ви слухати казки? Сьогодні ми не посто будемо слухати казку. Ми спробуємо її показати. Згадайте в якій добре відомій казочці події відбувались взимку? ( «Рукавичка») (Інсценізація казки « Рукавичка»). Казка. Прийшов час прощатись. Дякую вам, діти. Я рада, що ви так багато знаєте казок. Адже казка допомагає у житті не лише дітям, а й дорослим. Зайчик. Малята, читайте нові казки. А на згадку про нашу зустріч я залишу вам фото мого старого знайомого …Кого? Так. Вірно, Колобка. Вчитель. Ви вдома розфарбуєте його, а поряд намалюєте зайчика, або якогось іншого казкового героя. Спасибі, Казочко, спасибі, Зайчику, що завітали до нас у школу. Дякую вам, діти, за плідну роботу. До побачення! До нових зустрічей! Додаток –слова для казкових героїв ….Чи морозець біля брами Пританцьовує ногами? Ні, то казка в білий вечір Стука в двері до малечі. Казка. Добрий день, діти! Чи тут проходить довгожданна, дивовижна зустріч з майбутніми першокласниками? Діти. Так! Казка. До вас я прийшла з далеких доріг. Ви всі мене добре знаєте. Я приходжу до вас із самого народження. Маленькими мене ви слухали із уст матусі. А хто вже навчивсь читати, чи є такі?.. Той казки читає сам. Напевне, багато казок ви знаєте? (Стук у двері). Казка. Хто це стукає до нас? Зайчик. Добрий день, любі дітки! Дуже багато казок я обходив, а ось у школі ще не був. Вчитель. Добре ти зробив, що завітав на наше свято. Ми тобі дуже раді. А з яких же ти казок прийшов до нас? Зайчик. Не скажу, відгадайте. (Діти називають казки, де героєм виступає зайчик). Зайчик. Молодці. Ви, діти, справжні знавці казок. А я прийшов до вас з важливим дорученням. У мене для вас є сюрприз. Це телеграми. Казка. Цікаво, хто ж їх надіслав? Зайчик. А вони без підписів. Вчитель. Дай, Зайчику, я прочитаю, а діти нехай відгадають, від кого вони надійшли. (Читає телеграми). ……………………………………………………………………………………… Гра………………………………………………. Зайчик. Ох і розумники. Але, Казочко, ти ж знаєш які у мене прудкі ніжки. Ніяк на місці не стоять. Давай пограємо. Казка. Давай. Я і гру про тебе знаю. Дітки хто хоче пограти. Фізкультхвилинка Сірий зайчик вирвав травку І поклав її на лавку, Хто травичку цю візьме, Той на святі в нас буде. Загадки ………………………………………………………. Інсценізація казки ………………………………………… Казка. Прийшов час прощатись. Дякую вам, діти. Я рада, що ви так багато знаєте казок. Адже казка допомагає у житті не лише дітям, а й дорослим. Зайчик. Малята, читайте нові казки. А на згадку про нашу зустріч я залишу вам фото мого старого знайомого …Кого? Так. Вірно, Колобка. | |
Переглядів: 1049 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |