Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками | [ Додати статтю ] |
Заняття 7 Тема. Тварини. Мета: ознайомити дітей з дикими і свійськими тваринами. Розвивати усне мовлення, логічне мислення. Виховувати любов до тварин. Хід заняття І. Організаційний момент Кожна зустріч з вами – свято, Тож почнім його завзято. Повторення розученої фізкультхвилинки Гоп-гоп, чики-чики Є нові в нас черевики Ми прийшли у них на свято Танцюватимем завзято Туп-туп каблучками! Розведем в боки руками. Сплеснем, вихрем закружляєм. Черевики гарні маєм. - Але, щоб гарно працювати - Виконувати правила учнів треба свято! Повторення правил учня ІІ. Повідомлення теми - Сьогодні до нас у клас завітав пес Барбос. Каже, що теж хоче з нами вчитись в школі. Можна?(Ні) - Чому?( Відповіді дітей) - Правильно. У песика пальчиків нема і писати він не зможе, а в нас є і тому час нам ручку в ручки взяти і писати в зошитах почати. А ти песику посидь. Подивись, як гарно у діток виходить, як усі вони стараються. ІІІ. Робота в зошитах 1-ий рядок Фізкльтхвилинка Я вам рухи покажу А що значать - не скажу, Ви їх точно повторіть І що значать розкажіть. 2-ий рядок Щоб почати фіззарядку Відгадайте-но загадку: Влітку медом ласував Досхочу малини мав. А як впав глибокий сніг, Позіхнув і спати ліг. Бачив чи не бачив сни, а проспав аж до весни.
Фізкультхвилинка Йшли ведмедики малі Нахилились до землі Потім встали, руки в боки І зробили три підскоки. Потім розминали плечі. Рівні спинки у малечі! Потім дружно потягнулись Діти до занять вернулись. ІV. Бесіда.
Плавала, купалася, сухою зосталася. (Качка, гуска) Хвіст гачком, ніс п’ятачком. (Свиня) З рогами, а не бик, доять а не корова, кору здирає ,а кошиків не плете. (Коза) Гавкає, кусає, а в дім не пускає. (Собака) Лиш торкнись до колючок – Він згортається в клубок. Не вгадаєте ніяк? Підкажіть-но! Це… (Їжак)
В темнім лісі проживає Довгий хвіст пухнастий має Їй на місці не сидиться А зовуть її … (Лисиця)
Пазуристий він, гривастий, Як збирається напасти. Рявкне – ох ,і лютий рев… Відгадали? Хто це… (Лев)
Не олень він і не бик, В краях теплих жити звик. Є на носі в нього ріг. Хто ж це, друзі?.. (Носоріг)
Має клешні й довгі вуса Я й сама його боюся: Бо щипає, мов гусак, Ну а звуть щипаку… (Рак)
Загубились цуценята, кличуть маму, кличуть тата. Як? (Гав! Гав! Гав!). А у киці діти чемні, розмовляють так приємно. Як? (Няв! Няв! Няв!). Поросятко кличе друзів, щоб погратися на лузі.Як? (Хрю! Хрю! Хрю!) А корівка їсть травичку, Кличе донечку теличку. Як? (Му! Му! Му!). А малята наші знають, як горобчики співають. (Цвір! Цвірінь!).
Весела перерва. Гра «Зайці - вовки» ІІ частина
V. Розповідь-казка «Чия мама найгарніша». В одному казковому лісі жили друзі-звірі: маленьке мишенятко, прудке білченятко, хитре лисенятко і вовченятко-розбишатко. Щоранку виходили вони на лісову галявину і гралися. Вовченятко з білченятком — у хованки, а мишенятко з лисенятком весело каталися на гойдалці, яку зробив для них старий, ведмідь. Ось цього ранку тваринки-дитинчата, як завжди, зібралися на лісовій галявині. І тільки вони почали гратися, як несподівано з-за лісу набігла хмаринка і пішов теплий літній дощ. Малеча від несподіванки голосно заверещала і чимдуж побігла до велетня-гриба, який стояв на краю лісу. - Шкода, що немає моєї мами, - сказало лисенятко, - вона в мене найхит- ріша у світі і напевно, щось придумала б. Але не встигло лисенятко до рити про свою маму, як його перебило мишеня: — Найпрекрасніша у світі моя мама. Такого тоненького хвостика і м'якенької шубки, як у неї, має ні в кого. Але тут втрутилося вовченя: «Що там ваші мами. Найсильніша у світі моя мама, а тому вона найпрекрасніша»; Білченятко не витримало і вигукнуло: — А моя мама найпрудкіша, вона миттю з дерева на дерево переска- кує. І тут сталася справжня бійка, кожне із звірят доводило, що його мама найгарніша, найрозумніша най..., най..., най... А ви як гадаєте, діти? Чия мама була найгарніша Аналіз казки. Висновок: для кожного його мама найкраща.
VІ. Робота в зошитах. 1-ий рядок. Фізкультхвилинка 2-ий рядок Фізкультхвилинка - А тепер пора нам погратися з пальчиками. Пальчиками тук, тук, тук, Кулачками стук, стук, стук. А долоні плесь, плесь, плесь. Заховались пальці десь. (Діти ховають руки за пояс). Вчитель. Де ви, пальчики, я вас шукаю і кругом все заглядаю. Де ви, пальчики? Діти. Ось.
Зайчик вушками тріпоче Поспівати з нами хоче Зайчик біленький, Зайчик маленький По лісу гуляє Діток шукає Ой! ( Сплеск руками)
Давайте порахуємо. VІІ. Усний рахунок. VІІІ. Підсумок уроку. - У кого з вас є домашні тварини? Які? Що ви можете розповісти про них ? Як ви до них ставитесь?
| |
Переглядів: 474 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |