Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками [ Додати статтю ]

Заняття-розвага "Математична олімпіада"

ЗАНЯТТЯ-РОЗВАГА "МАТЕМАТИЧНА ОЛІМПІАДА"

 

Мета: виховувати інтерес до математики; розвивати логічне мислення; закріпити знання дітей про цифри, геометричні фігури, пори року, дні тижня; вдосконалювати вміння рахувати за допомогою різних аналізаторів, розв'язувати арифметичні задачі, орієнтуватися в просторі.

Матеріал: дрібні  іграшки, дві корзини, набір цифр від 1 до 10, геометричні фігури, загадки про пори року, емблеми для команд, картинки для орієнтування в просторі.

Хід заняття

  Діти, сьогодні в нас буде незвичайне заняття-змагання. Ми будемо змагатися не в силі і спритності, а у винахідливості та у знаннях  з математики.

У нас є дві команди: "Кубик" та "Рубик".

Команди вітають одна одну. Виходять капітани команди для першого випробовування.

На олімпіаді також присутні члени журі, які визначають та оцінюють відповіді команд, щоб обрати переможця.

Капітанам зав'язують очі і дають по кошику. На підлозі розсипані іграшки. Капітанам потрібно їх зібрати (хто більше) і  полічити, скільки вони зібрали  іграшок.

Завдання для команд. Яка команда швидше збудує натуральний ряд чисел?  З кожної команди запрошується дівчинка. Ці дівчатка повинні з геометричних фігур викласти відповідь на загадку "Під гору бігом, з гори кувирком". (Заєць)

  Тепер  з кожної команди вийдуть по хлопчику. Вони також повинн  з геометричних фігур викласти відповідь на загадку: "Засвітила, полетіла, хвіст вогняний залишила". (Ракета)

Після кожного туру журі підбиває підсумки.

  А тепер почергово будемо викликати учасник в команд.

Перше завдання буде виконувати команда "Рубик".

Пограємо з вами в гру "Покажіть фігуру". Я буду називати площинн  та об'ємні фігури. Ви повинні на площинні притискати руки до тулуба, а на об'ємні – піднімати їх вгору.

Також це завдання виконує і команда "Кубик".

Наступні завдання для команд - загадки, які загадуються почергово для кожної команди.

Тане сніжок, зеленіє лужок,

День прибуває, коли це буває? (Навесні)

Сонце пече, липа цвіте,

Збіжжя дозріває, коли це буває? (Влітку)

Сніг на полях, лід на річках,

Віхола гуляє, коли це буває? (Взимку)

Голі поля, мокне земля,

Дощ поливає, коли це буває? (Восени)

  Наступне завдання - для команди "Кубик".

Назвіть пори року.

  Завдання для команди "Рубик".

Назвати частини доби.

Гра "Коли знаєш, лічи далі".

  Наступне завдання для команд: почергово розв'язати задачі.

Посадив ведмідь у лісочку 3 берези і 1 дубочок. Скільки дерев посадив ведмідь у лісі?

У двох братів була сестричка. Скільки дітей було в сім'ї?

Діти пасли гусей, 4 було білих, а 1сірий. Скільки було гусей?

У селі паслось 8 козенят. 3 козенятка побігли до річки. Скільки залишилось

козенят?

    На завершення нашого заняття завдання капітанам. (Кожному капітанові дати по картинці і запропонувати відповісти, що знаходиться біля дерева, що   під деревом, що над деревом, хто на дереві, хто справа, а хто зліва.)

Жур  підбиває підсумок заняття-змагання. Всіх дітей за активну участь нагородити призами, а переможцеві вручити особливу нагороду.

Категорія: Заняття з майбутніми першокласниками | Додав: [ADM]Irina (03.03.2010)
Переглядів: 6911 | Рейтинг: 3.0/6
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!