Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками | [ Додати статтю ] |
ЗАНЯТТЯ З МАТЕМАТИКИ "МАТЕМАТИЧНИЙ ЯРМАРОК" Мета: виховувати спостережливість; розвивати мислення та активність у дітей; закріпити порядкову, кількісну і зворотну лічбу в межах 10; вчити групувати геометричні фігури, помічати предмети, що схожі на дані фігури, в навколишньому середовищі; сприяти розвитку мислення, пам'яті, уваги; формувати нтерес до знань. Хід заняття Група має вигляд ярмарку. Дітей зустрічає господарка ярмарку. Ах, ярмарок, а хто тебе не знав? Ти, ярмарок, мій спокій відібрав. Дарунки різноколірні тут, і там, і скр зь. Ходіть сюди, на ярмарок, купуйте веселіш! Господарка. Щоб пройти у ворота на ярмарок, потрібно купити білет. Для того, щоб його купити, ви повинні назвати числа-сусіди того числа, що зазначене на вашому білеті. Тоді отримаєте цей білет і відвідуєте ярмарок. Діти купують білет і йдуть на ярмарок. Біля столів їх зустрічають продавці. 1-й продавець. Купуйте ці смачн вироби, діти! (Діти підходять до продавця, хочуть купити печиво, цукерки, булки. Продавець пропонує їм купити ці вироби за формами і покласти біля кожної купки виробів відповідну геометричну фігуру, називаючи її . Продавець за це частує дітей солодощами.) 2-й продавець продає овочі і фрукти. Він пропонує дітям сказати, де більше овочів зліва чи справа, скільки чого. На скільки овочів більше, наскільки фруктів менше? Що потрібно зробити, щоб їх стало порівну? Діти виконують завдання одержують смачні яблука. 3-й продавець продає іграшки. Він пропонує дітям сказати, яка іграшка є найбільшою, яка найменшою, які іграшки є однаковими? Яка машина довша, яка коротша, яка ширша, яка вужча? Діти виконують це завдання, одержують за це красиві іграшки. Гра "Подивіться і скажіть правильно". Діти повинні швидко відповідати на запитання вихователя. Хто знаходиться ліворуч від мене? Хто поруч зі мною? Біля кого я стою? Хто позаду мене? Хто спереду від мене? Хто біля іграшок? Діти підходять до 4-го продавця. Він торгує матрьошками і пропонує дітям порахувати матрьошок у зворотному порядку. Після цього пропонує дітям відвернутися і зміню матрьошок місцями, запитуючи: Матрьошка в червоній хустині знаходиться на якому місці? Де знаходиться матрьошка у синій хустині? В якій хустині стоїть матрьошка між 4 і 5? Потім дає дітям картинки матрьошок і запитує, чим вони відрізняються одна від одної. (Діти повинні сказати, що вони різняться ґудзиками різних форм. Продавець дарує дітям матрьошки.) На ярмарку з'являється Петрушка. Вихователь звертає увагу дітей на те, як ходить Петрушка пропонує дітям послухати вірш В. Юрчинка "Місцями помінялися". Без допомоги Петя сам Вже взувся в черевики, Та тільки мулько в них ногам, Хоч ніжки й невеличкі. Надворі з Петі малюки Сміються до знеможе: Ви подивіться навколо У Петі ходять ноги. Крізь сльози Петя одказав: Не винний в тім, що сталося, Це, мабуть, ноги, коли спав, Місцями помінялися. Хто зможе нам відповісти: Чому сміялися малюки? Діти, а ви всі правильно взуваєтеся, чи, може, хтось у цій справі є товаришем Петрусеві? Тоді давайте пограємо у гру і визначимо, чи всі ви знаєте, де правий, а де лівий бік. За моїм сигналом ви будете повертатися то праворуч, то ліворуч. (Звучить музика, діти виконують команди вихователя.) Діти підходять до 5-го продавця, що торгує повітряними кульками. Продавець пропонує дітям розв'язати задачі для того, щоб одержати кульку. Дві в руках, дві на ногах. Не провалишся в снігах. А пройдеш легко ти, Тільки ляжуть два сліди. (Лижі і палиці) Назустріч мені бігли зайці: Один попереду двох, Один позаду, Один між двома. Скільки було зайців? В ліс є дуб, на нім білочки живуть. Ось велику гілку обхопили чотири лапки. Скільки на гілочц було білочок? Паслися у лузі бик, два телятка, три корови. Скільки всього дитинчат паслося в лузі? Молодці, діти, ви гарно відповідали і за це отримаєте ось ці красиві кольорові повітряні кульки. | |
Переглядів: 9923 | Рейтинг: 4.0/4 |
Всього коментарів: 0 | |