Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками | [ Додати статтю ] |
ЗАНЯТТЯ З МАТЕМАТИКИ "ШУКАЄМО СКАРБ" Мета: виховувати інтерес до математики; розвивати логічне мислення, пам'ять; закріпити вміння рахувати в межах 10; утворювати одне число з двох; встановлювати співвідношення між суміжними числами; виявити вміння дітей розв'язувати задачі, на кілька одиниць зменшуючи чи збільшуючи число; продовжувати створення композицій з геометричних фігур; закріпити уявлення про час (добу, тиждень, місяць, рік).
Демонстраційний матеріал: цифри, задачі, ілюстрації, загадки, чарівна коробка з музичними інструментами, геометричні фігури. Роздавальний матеріал: цифри від 1 до 10, картки з пропущеними суміжними цифрами, геометричні фігури, набірні полотна. Хід заняття Вихователь пропонує дітям продовжити подорож до країни Математики. Там на них чекають різні відкриття, дива і несподіванки. Адже країна Математика має багато таємниць та скарбів. Ось сьогодні вони й пошукають ці скарби. Діти, ми потрапили у підземний лабіринт. (Всі діти присідають.) З нього можна вийти лише тоді, коли ви полічите до 10 у будь-який спосіб та назвете його. (Діти встають і йдуть далі.) Діти, одну перешкоду ми здолали, але ось інша. У кожного з вас є цифри. За моїм сигналом ви повинні стати у дві колонки в порядку від 1 до 10, а потім навпаки. Молодці, всі впоралися. Йдемо далі. Звучить музика. Діти шукають скарб, коли музика тихіша - скарб далеко, а коли голосніша - скарб близько. Ось знайшли ми скарб! А для того, щоб відкрити його, потрібно виконати завдання. Зараз музичний керівник програ є звуки, а ви повинні показати відповдне число, скільки ви почули звуків. Тоді чарівна коробка зі скарбом відкриється. (Діти виконують завдання.) Вихователь відкриває коробку, а в ній завдання для кожної дитини: потрібно викласти пропущену цифру. А тепер гра "Назвіть сусіда". (Діти повинні назвати сусідів числа, які показує вихователь.) А ось зовсім незвичайні завдання. Слухайте уважно, відповідайте. Якщо курка стоїть на одній нозі, вона важить 2 кілограми. Скільки важить курка, якщо стане на дві ноги? Ростуть 4 берези. На кожній по 4 великих гілки, а на кожній великій гілці по 4 малі гілки. На кожній малій гілці по 4 яблука. Скільки яблук на дереві? До ведмедика на галявину завітали гості: вовк, заєць, їжак, сом і лисиця. Скільки звірів прийшло до ведмедя? Скільки всіх звірів було на галявині? Фізкультхвилинка Права нога йде в ліву сторону. Ліва нога йде в праву сторону. Стали наш ноги разом І пішли вперед. Повернули вправо, Повернули вліво і пішли назад. А ось і наступне завдання з чарівної коробки. Нас сім братів, роками однакові , а іменами різні. (Дні тижня) У році дідусь має чотири імені. (Весна, літо, осінь, зима) Дванадцять братів, один за одним ходять. (Місяці ) Хто за рік чотири рази перевдягається? (Земля) Гра "Хто знає, нехай далі називає". Зима, а за нею що? Весна, а за нею що? Понеділок, а за ним? Середа, а за нею? Скільки днів у тижні? Скільки місяців у році? А ось і останнє завдання зі скрині скарбів. У кожного з вас є геометричні фігури. Викладіть із них будь-яку композицію, назвіть, скільки і яких геометричних фігур ви використали. Скарб ми з вами знайшли і стали багатшими на знання з математики. Ось добігла кінця наша подорож! | |
Переглядів: 8692 | Рейтинг: 4.5/4 |
Всього коментарів: 0 | |