Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками [ Додати статтю ]

Заняття з математики "Шукаємо скарб"

ЗАНЯТТЯ З МАТЕМАТИКИ "ШУКАЄМО СКАРБ"

 
Мета: виховувати інтерес до математики; розвивати логічне мислення, пам'ять; закріпити вміння рахувати в межах 10; утворювати одне число з двох; встановлювати співвідношення між суміжними числами; виявити вміння дітей розв'язувати задачі, на кілька одиниць зменшуючи чи збільшуючи число; продовжувати створення композицій  з геометричних фігур; закріпити уявлення про час (добу, тиждень, місяць, рік).

Демонстраційний матеріал: цифри, задачі, ілюстрації, загадки, чарівна коробка з музичними інструментами, геометричні фігури.

Роздавальний матеріал: цифри від 1 до 10, картки з пропущеними суміжними цифрами, геометричні  фігури, набірні полотна.

Хід заняття

Вихователь пропонує дітям продовжити подорож до країни Математики. Там на них чекають різні  відкриття, дива і несподіванки. Адже країна Математика має багато таємниць та скарбів. Ось сьогодні вони й пошукають ці  скарби.

  Діти, ми потрапили у підземний лабіринт. (Всі  діти присідають.)  З нього можна вийти лише тоді, коли ви полічите до 10 у будь-який спосіб та назвете його. (Діти встають і йдуть далі.)

  Діти, одну перешкоду ми здолали, але ось інша. У кожного з вас є цифри. За моїм сигналом ви повинні стати у дві колонки в порядку від 1 до 10, а потім

навпаки.

  Молодці, всі впоралися. Йдемо далі.

Звучить музика. Діти шукають скарб, коли музика тихіша - скарб далеко, а коли голосніша - скарб близько.

  Ось   знайшли ми скарб! А для того, щоб відкрити його, потрібно виконати

завдання. Зараз музичний керівник програ є звуки, а ви повинні  показати відповдне число, скільки ви почули звуків. Тоді  чарівна коробка зі скарбом   відкриється. (Діти виконують завдання.)

Вихователь відкриває коробку, а в ній завдання для кожної  дитини: потрібно

викласти пропущену цифру.

  А тепер гра "Назвіть сусіда". (Діти повинні назвати сусідів числа, які показує вихователь.)

  А ось зовсім незвичайні завдання. Слухайте уважно, відповідайте.

Якщо курка стоїть на одній нозі, вона важить 2 кілограми. Скільки важить курка, якщо стане на дві ноги?

Ростуть 4 берези. На кожній  по 4 великих гілки, а на кожній великій гілці    по 4 малі  гілки. На кожній малій гілці по 4 яблука. Скільки яблук на дереві?

До ведмедика на галявину завітали гості: вовк, заєць, їжак, сом і лисиця. Скільки звірів прийшло до ведмедя? Скільки всіх звірів було на галявині?

Фізкультхвилинка

Права нога йде в ліву сторону.

Ліва нога йде в праву сторону.

Стали наш  ноги разом

І пішли вперед.

Повернули вправо,

Повернули вліво і  пішли назад.

  А ось і наступне завдання  з чарівної  коробки.

Нас сім братів, роками   однакові , а  іменами   різні. (Дні тижня)

У році  дідусь має  чотири  імені. (Весна, літо, осінь, зима)

Дванадцять братів, один за одним ходять. (Місяці )

Хто за рік чотири рази перевдягається? (Земля)

Гра "Хто знає, нехай далі називає".

Зима, а за нею що?

Весна, а за нею що?

Понеділок, а за ним?

Середа, а за нею?

Скільки днів у тижні?

Скільки місяців у році?

  А ось і останнє завдання зі скрині скарбів.

У кожного з вас є геометричні  фігури. Викладіть із них будь-яку композицію, назвіть, скільки і яких геометричних фігур ви використали.

  Скарб ми з вами знайшли і стали багатшими на знання з математики. Ось   добігла кінця наша подорож!

Категорія: Заняття з майбутніми першокласниками | Додав: [ADM]Irina (28.02.2010)
Переглядів: 8692 | Рейтинг: 4.5/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!