Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками [ Додати статтю ]

Заняття з математики "В гості до Неділі"

ЗАНЯТТЯ З МАТЕМАТИКИ  "В ГОСТІ  ДО НЕДІЛІ "

Мета: виховувати зосередженість, самостійність; розвивати логічне мислення, кмітливість; закріпити знання про дні  тижня і  геометричні фігури; повторити лічбу в межах 10; продовжувати розв'язувати задачі  на додавання   віднімання.

Демонстраційний матеріал: макет  іграшкового поїзду, ведмідь-машиніст, номери на вагонах, набір картин  з геометричних фігур, макет лісової  галявини,  іграшкові звірі , макет плодових дерев, іграшковий молоток.

Роздатковий матеріал: набір геометричних фігур, набір цифр до 10, картинки звірів,  білети.

Хід зіняття

  Діти, чи знаєте ви, на чому люди подорожують? (На автобусі, машині , літаку, поїзді , кораблі )

  Ми з вами зараз вирушимо в подорож і поїдемо в гості  до Неділі . А щоб сісти в поїзд, потрібно мати білети, на яких зазначені  ваші  місця. Ось підходьте, одержуйте білети. Але вони незвичайні. На цих білетах зображена різна кількість тварин. Скільки тварин на білеті  -  це   буде номер вашого місця. Тож рахуйте, шукайте і сідайте у поїзд. Машиніст вже зайняв своє  місце.

Діти сідають до поїзда і з веселою піснею вирушають у подорож.

Наш поїзд руша , вагони біжать,

А в поїзді  нашім малята сидять.

Чу-чу-чу-чу-чу-чу.

А в поїзді  нашім малята сидять.

Та от і зупинка, час нам вставать.

Ми підемо дружно завдання рішать.

  Ось і зупинка. Наш поїзд зупинився у місті. І ми підемо до картинної  галереї .

Кого ви бачите на цих картинках? Із чого створені  ці  картинки?

З яких геометричних фігур створена ось ця картинка, а ця?

Назвіть, скільки квадратів на цій картинці, а трикутників на цій, а кружечків на цій, а прямокутників на цій, а овалів на цій?

  Добре, діти. А тепер ви станете художниками і створите ось  з цих геометричних фігур свої  картини.

Діти виконують завдання. Після цього сідають до вагонів і  з піснею  їдуть далі.

  Наступна зупинка   у лісі. (Діти потрапляють на лісову галявину.)

  Подивіться уважно навкруги, кого ви тут бачите?

Хто сховався за пеньком,   скільки  їх? (З-за пенька видно вушка зайців - 6.) Діти пояснюють, що це зайчикові  вушка,    їх там троє , бо кожний зайчик ма є по два вушка.

  Хто сидить на кущі  калини? Чому ви так гадаєте? (Видно хвости горобців - 5.)

Скільки там горобців? (5 горобців, бо кожен горобчик має  по 1 хвосту.)

  Скільки за ялинкою звірів? (4 лапки лисички, а лисичка є одна, бо вона має  2 передні  і 2 задні  лапки.)

  Діти, давайте пограємо у гру "Дятел стука". (Вихователь стука  молотком, а діти, заплющивши очі , рахують і  показують відповідну цифру.)

Фізкультхвилинка.

1-2   Дерева. (Руки вгору)

3-4   Птахи в лісі . (Помахали крилами)

5-6   Пада лист. (Кружляють   присідають)

7-8   Сірий зайчик-пострибайчик. (Стрибки)

9-10   Це скінчилась гра.

Діти сідають до вагонів і їдуть далі.

  Наступна зупинка   "Плодовий сад". Подивіться, діти, як  чудові  фрукти

достигли на цих деревах. Хто мені скаже, скільки дерев у саду? Яких дерев більше яблуневих чи грушевих? На чому більше плодів і на скільки? Що потрібно зробити, щоб плодів яблук і слив стало порівну? А тепер розв'яжіть ось такі  задачі.

Прилетіли 2 синички і сіли на яблуні, а 4 горобці на груш і. Скільки було птахів?

По дорозі   їжак біг,

Ніс сім яблук на пиріг.

Три упало, покотилось.

Скільки яблук залишилось?

На вишні достигло 10 вишень. Прийшли Сашко і Мишко, зірвали ці  вишні і    поділили їх порівну. Скільки вишень у кожного хлопчика?

Діти сідають у вагони і вирушають далі.

  Ось   зупинка Неділі. Вже видно її хатинку. (Діти підходять до хатинки. Їх

зустрічає  Неділя. Всі  діти вітаються.)

Неділя. Хто мені скаже, скільки у мене є братів і скільки сестер? Скільки всіх

днів у тижні?

Неділя пропонує  дітям допомогти  їй доповнити вірш.

Вранці  ми  із добрим ділом

Привітали... (понеділок).

Ніченька минула скоро,

Трудовий  іде... (вівторок).

Сирітка, вміла, молода,

Вже настала... (середа).

Йде четвертий день тепер,

Називається... (четвер).

Діло добре ладиться,

Як настане... (п'ятниця).

Дома скрізь кипить робота,

Коли настає ... (субота).

А субота з хлібом й сіллю

Привела сестру... (неділю).

Ось і тижневі  кінець,

Хто трудився -  молодець!

Неділя. Всі  ви, діти, гарно попрацювали, час   відпочити. Ось я хочу почастувати вас смачними фруктами та солодощами.

Діти пригощаються частуванням, яким  їх пригостила Неділя.

Категорія: Заняття з майбутніми першокласниками | Додав: [ADM]Irina (28.02.2010)
Переглядів: 7424 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!