Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками [ Додати статтю ]

Зустріч з Дідом Морозом

Заняття 3

Тема. Зустріч з Дідом Морозом

Мета. Ознайомити дітей з розміщенням предметів у просторі, сприяти засвоєнню відповідної технології.

Хід заняття 

І частина  

—           До нас у гості сьогодні завітала дивна особа, яка боїться тепла, на річках мости будує, нас за щічки щипає, ніжкам стояти не дозволяє. (Мороз)

—           Який    мороз?    (Лютий,    колючий,    злий, тріскучий, білий…)

Так от, Дід Мороз Весни злякався, боїться, щоб вона його не розтопила, не поборола, то він до нас від неї втік, нам завдання приніс. Якщо ми їх не зуміємо виконати, то не переможе Весна Діда Мороза.   Іще   довго   він   тоді   пануватиме,   всіх холодом лякатиме.

Ну, то як, виконаємо всі забаганки Дідуся?

Тоді до праці.

Ось у Діда Мороза до нас таке перше завдання:

Розповісти, навіщо діти до школи ходять.( Міркування дітей)

А щоб  дружно відповісти на це питання, давайте повторимо віршик про школу:

                                   Ось і школа, ось і клас,

                                   Він давно чекає нас

                                   І прийшли ми всі сюди

                                   Щоб учитись і рости

Мовна розминка.

Дідусеві до вподоби яка погода?

Вітер виє: у-у-у…

Завірюха змією сичить: с-с-с…

Голими вітами дерев шелестить: ш-ш-ш…

Земля від морозу тріщить: трісь-трісь-трісь…

—   Сніг під  ногами  рипить:   рип-скрип,   рип-скрип…

—  А ми долоньки гріємо: х-х-х…

3.Робота в зошитах в косу лінію

—  Дід Мороз дуже здивований вашою багатою уявою і просить покататися з ним на ковзанах.

Кришталева стежка перед нами,

Креслимо мережки ковзанами,

Той вітрище зможе перегнати,

   Хто мережки зможе гарно прописати.

 

4. А тепер він хоче погратися з вами у гру «Добав далі».

Скрипу скрипу, Все мандрує.

 Жартома, а чи всерйоз,

Геть шибки всі замурує

Білим сріблом (Дід Мороз).

 

В небі хмара пролітала,

 Білий пух порозсипала.

Він на землю міцно ліг,

 Називають його …(сніг).

 

Хто наткав білого полотна

Аж від дому до вікна?

І сміється, задається: — От така ширина!

Ну звичайно, здогадались

Білосніжна це (зима).

—  А ви любите зиму? Чому?

—  А яка зима буває?

—  Дід Мороз стверджує, що в цьому році зима ніжна. Ви згодні?

 

А які розваги приготувала зима для дітей. Як можна розважатися надворі взимку?

Перерва. Рухлива гра « Сніжки»

 

ІІ частина

1.            Організаційний момент.

 Діти, сьогодні ми проведемо перше заняття з ма­тематики. Математика навчить нас лічити, розв'я­зувати приклади і задачі, ознайомить із трикутни­ками і чотирикутниками, квадратами і прямокутниками, інщими фігурами. Це дуже цікава і потрібна нам у житті наука.

 2. Робота в зошитах.

- Погляньте, знову в зошитах сліди від ковзанів.

Хоче Дід Мороз переконатись ,що всі гарно навчились писати похилі палички. Переконаємо його?

3. Робота з геометричним матеріалом.

- Діти, ми з вами сьогодні використовували на за­нятті ручки, зошити іграшки тощо. Усе це ми називаємо предметами. Предмети - це речі, що нас оточують, якими ми користуємося. Назвіть, які предмети ви бачите у класі. Крім: предметів, ми з вами будемо використовувати для роботи і фігури.   '•

Показ геометричних фігур: круг, квадрат, трикутник, прямокутник, овал.

Діти повторюють їх назви.

4. Робота з олівцями.   

Хоче Дід Мороз ,щоб ми його на потязі покатали. Та цей потяг потім щоб у себе в зошиті намалювали. А вагончиками в нашому чарівному потязі будуть прямокутники.

 Поки дехто ще закінчує роботу в зошитах,  ось вам ще мішок загадок від Діда Мороза:

 Невеличкі дві хатинки,

В них м’які і теплі стіни.

По п’ять братиків малих

Прожива в хатинках тих.

                      ( Рукавички)

В зимовий студений час

Люблять всі малята нас.

З гірки ми рушаєм в путь,

А на гірку нас везуть.

                        ( Санчата)

І в вогні не горить, і в воді не тоне.

                                    (Лід)

Взимку сад зацвів білим цвітом, неначе літом.

(Іній)

Взимку вкрили ми навкруг

Ліс, дорогу, поле й луг.

А як сонце припече –

Ми струмочком потечем.

                       (Сніжинки)

5. Усний рахунок

 - Запросив  до нас на урок Дід Мороз Сніжинок.

Вони весело в таночку закружляли

Хочуть, щоб ми їх порахували.

Скільки всього сніжинок?

Скільки великих ?

Скільки маленьких?

6. Заключна частина

     Молодці! Гарно ви попрацювали

Аж Морозу жарко стало

Час йому від нас тікати

А на згадку про цю зустріч

Хоче вам дідусь подарувати 

Своїх улюблениць – сніжинок

Щоб ви й надалі так старанно працювали

І все, чому навчились на  уроці – пам’ятали.

Категорія: Заняття з майбутніми першокласниками | Додав: [ADM]Irina (11.01.2022)
Переглядів: 438 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!