Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Котельнікова Лідія Борисівна, вчитель початкових класів, вищої кваліфікаційної категорії, вчитель- методист НВК «Уманська міська гімназія – школа естетичного виховання» Уманської міської ради Черкаської області «Завдання пізнавального, дослідницького, розвивального спрямування до теми : « Я – мандрівник» Модельної навчальної програми»
Куди ми помандруємо? Подорож Україною І. Ранкова зустріч. 1. Привітання, психологічна налаштованість. Діти беруться за руки, утворюють коло. Ми візьмемось за руки, веселіше стане нам, Бо у класі всі ми – друзі, посмішки даруємо вам. Доброго ранку, малята, Любі хлопчики й дівчата! З давніх пір і понині Кажуть всі в Україні: «Здоровенькі були!» Привітаймося всі разом: «Здоровенькі були!» Вправа « Сонячний зайчик» Діти,сядьте зручно та уявіть себе на березі теплого моря. Сонячний зайчик зазирнув у ваші оченята. Заплющіть їх. Зайчик побіг по обличчю – погладьте його ніжно долоньками: по лобі, на щічках, на підборідді. Правда приємно? Погладжуйте легенько. Щоб не сполохати його: голову, шийку, ручки, животик, ніжки. Раптом він заліз за комір! Погладь його і там. Він любить і пестить тебе. А ти погладь його і потоваришуй з ним. Прислухайся ще трохи до своїх відчуттів і повертайся у клас.
ІІ. Складання пазлів. Кожній групі учнів пропонують скласти пазли і визначити по картинці місто. (Додаток 1). Якщо діти не можуть назвати місто, то пропоную дослідити його назву, розшифрувавши завдання на звороті. Записати назви міст. ( Додаток 2).
Запропонуйте організувати подорож до неї. ІІІ. Позначення контурів України через послідовне з’єднання крапок. (Додаток 3). ІV. Ознайомлення учнів з картою України, пошук на ній раніше записаних населених пунктів. Роздивитися, де на карті знаходяться міста Київ, Львів, Одеса, Харків, Умань.
Прослухайте пісеньку. https:www.youtube.come /watch?v=_MNYBSIbQ40 Дитяча пісенька про Україну. V. Мандруємо містами України. (Додаток 5). «Мозаїка» або «Джигсоу». VI. Будівництво павільйону Флора(місто Умань, дендропарк «Софіївка») з лего. Дидактична гра «Оцінювання ідей».
Що з ним робити? Діти висувають ідеї і записують у таблицю. Група оцінює ідеї за поданими критеріями. (Додаток 6). VII. Дидактична гра «Шукачі скарбів». Розкажіть, що, на вашу думку, може бути скарбом? Після обговорення повідомляємо дітям, що зараз кожна група розпочне шукати скарб, схований у класній кімнаті. Для цього дітям пропонуємо малюнок «План класу, який вчитель розробляє відповідно до розташування меблів у своїй класній кімнаті. Скарб – конверт з інформацією. На ньому математичні вирази, розв’язавши їх можна відкрити конверт. (Додаток 7). Запропонуйте дітям поставити наголос, поділити на склади, зіставити кількість звуків і букв у словах – власних назвах,що звучали на уроці. VIII. Підведення підсумків. Інтерактивна вправа «Мікрофон». Підсумуйте мандрівку Україною. Попросіть дітей дати відповіді на запитання:
| |
Переглядів: 351 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |