Каталог статей
Головна » Статті » Обдарована дитина » Різні аспекти цього питання | [ Додати статтю ] |
Методичні рекомендації по роботі з батьками обдарованих дітей Параметри, які характеризують обдарованість у дітей 1. Випереджувальний розвиток пізнавальної сфери, що проявляється у високій пізнавальній активності і виражається кмітливістю та здатністю переробляти великий об'єм інформації і робити інтуїтивні висновки (інсайти), чудова пам'ять, що базується на ранньому мовному розвитку та добре розвиненому абстрактно-теоретичному мисленні; здатність до класифікації та категоризації інформації і досвіду. 2. Специфічний розвиток рис особистості, а саме: надрозвинуте почуття справедливості, раннє формування системи цінностей ( гостре відчуття несправедливості; високі моральні вимоги до себе і інших); яскрава уява, висока креативність і, як результат, здатність зберігати завжди елементи гри в житті і роботі; почуття гумору; високий рівень домагань: такі діти весь час намагаються вирішити проблеми, які їм поки що непосильні. 3. Особливості фізичного розвитку дітей. Існує дві крайні точки зору на дане питання: з одного боку обдаровану дитину сприймають як "очкарика", "книжкового черв'яка", з іншого боку говорять, що така дитина і в фізичному відношенні здоровіша і красивіша. В усякому випадку, талановиті діти, як і талановиті дорослі, мають високу енергоємність, що проявляється в надзвичайній активності. 4. Якщо виховна робота з обдарованою дитиною проведена неправильно, виникає великий ризик виникнення проблем розвитку: • можливе формування невротичного прагнення завжди бути першим; • великі амбіції батьків можуть стати причиною високого рівня агресивності і ворожості дітей; • кінець кінцем, талант дитини може бути просто "заритий в землю".
Відділ освіти Яготинської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет
| |
Переглядів: 5149 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 2 | |
|
ble>
Добавил: Iryna11
| |
Дата публикации: 03.10.2011 в 12:00 Спам[Материал] |
ble>