Каталог статей

Головна » Статті » Обдарована дитина » Різні аспекти цього питання [ Додати статтю ]

План роботи з виявлення та розвитку інтересів і здібностей учнів початкових класів

План роботи з виявлення та розвитку інтересів і здібностей учнів

початкових класів

на 20__- 20__ навчальний рік

 

з/п

Зміст роботи

Дата

Відповідальні

1.

Провести вивчення інтересів учнів початкових класів. Скласти  карту интересів.

вересень

кл.керівник

2.

Провести виявлення та визначення батьками здібностей дитини. Скласти карту обдарованости ученів 4 класу за допомогою батьківського дослідження. Порівняння карт, складених дітьми та батьками.

січень

кл.керівник

3.

Дослідити за допомогою тесту Торренса творчі здібності учнів 4-го класу.

листопад

кл.керівник

4.

Здійснювати індивідуальний підхід до мотивованих дітей на уроках, використовуючи диференційовані карточки, різнорівневі завдання, додатковий дидактичний матеріал

постійно

кл.керівник, учителя-предметники

5.

Заохочувати здібних, мотивованих учнів до надання допомоги слабо встигаючим у класі

постійно

кл.керівник

6.

Заохочувати мотивованих учнів до участі в олімпіадах, марафонах по предметах, конкурсах, інтернет-конкурсах, дослідницьких та проектних роботах з метою максимальної реалізації їх потенційних можливостей

за планом

кл.керівник

7.

Заохочувати здібних до творчості учнів до участі у позакласних заходах, театралізованих виставах, творчих звітах, концертах, оглядах та творчих конкурсах.

за планом

кл.керівник

8.

Проводити педагогічну діагностику для дослідження трастового розвитку кожної мотивованої дитини

в кінці чверті

кл.керівник

9.

Стежити за дотриманням здоров'язберігаючих технологій в роботі з учнями початкових класів з метою запобігання перевантаженню учнів.

постійно

кл.керівник

10.

Здійснювати взаємодію з батьками з метою виявлення здібностей учнів початкових класів і запобіганню зниженню мотивації до навчання і розвитку.

постійно

кл.керівник

11.

Продовжувати збір інформації і матеріалів по всіх аспектах діяльності учнів початкових класів і систематизувати їх в індивідуальних теках творчих робіт учнів і в портфоліо учнів початкових класів

постійно

кл.керівник

12

Здійснювати взаємодію з педагогами додаткової освіти, вчителями -предметниками, що працюють з учнями початкових класів.

постійно

кл.керівник

         

 

Категорія: Різні аспекти цього питання | Додав: [ADM]Irina (02.12.2009)
Переглядів: 3873 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 1

Добавил: tasha-860506
0

о ,дякую!!! змістовно і конкретно!!!
Дата публикации: 03.12.2009 в 00:21 Спам[Материал]

 

ble>

 

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!