Каталог статей
Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Математика | [ Додати статтю ] |
У категорії матеріалів: 798 Показано матеріалів: 471-480 |
Сторінки: « 1 2 ... 46 47 48 49 50 ... 79 80 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Читання
[501]
До уроків читання
|
Українська мова
[516]
До уроків української мови
|
Математика
[798]
До уроків математики
|
Англійська мова
[102]
До уроків англійської мови
|
Російська мова
[63]
До уроків російської мови та читання
|
Природознавство
[862]
До уроків природознавства
|
Я у світі [128] | Основи здоров'я [270] |
Образотворче мистецтво [56] | Музика [46] |
Трудове навчання [159] |
Фізкультхвилинки
[240]
Руханки, зарядки для очей, релаксація
|
Виховна робота
[366]
Матеріали для проведення виховних заходів
|
Методична робота [132] |
Батьківські збори
[49]
Презентації для перегляду під час проведення батьківських зборів
|
Гурткова робота [9] |
Створення презентацій
[82]
Практичний порадник
|
Інформатика [192] |
Фізкультура [11] | Логіка [12] |
Перший урок [55] | Заняття з майбутніми першокласниками [39] |
Зарубіжна література [6] | Різне [29] |
Розпізнавання ліній (прямі і криві лінії, замкнені і незамкнені лінії). Презентація допомагає ознайомити учнів з геометричними фігурами: промінь, кут. Вчити розпізнавати прямі і криві лінії, замкнені і незамкнені лінії. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до предмета. Бучинська Олена Володимирівна, вчитель-методист Скандинавської гімназії м. Києва |
Взаємне розміщення предметів у просторі (зліва, справа, посередині, близько, далеко). Розрізнення предметів за матеріалом, призначенням, кольором, довжиною. Презентація допоможе ознайомити учнів з числом і цифрою 2. Вчити зіставляти цифру і число, число і кількість предметів сукупності. Вчити писати цифру 2. Формувати уяву про взаємне розміщення предметів у просторі; формувати поняття «зліва», «справа», «посередині», «близько», «далеко». Вчити розрізняти предмети за матеріалом, кольором, призначенням. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до предмета. Бучинська Олена Володимирівна, вчитель-методист Скандинавської гімназії м. Києва |
Геометричні фігури: точка, прямі і криві лінії. Замкнені і незамкнені лінії. Розпізнавання множин предметів за кольором; за розміром. Презентація допомагає ознайомити учнів з геометричними фігурами: точкою, прямими і кривими лініями, замкненими і незамкненими лініями. Вчити утворювати множини предметів за кольором; за розміром. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до предмету. Бучинська Олена Володимирівна, вчитель-методист Скандинавської гімназії м. Києва |
Дидактична гра |
Дидактична гра |
Дидактична гра |
Дидактична гра |
Дидактична гра |
1 клас. Віднімання в межах 100 без переходу через розряд. Тренажер №3. Тренажер допоможе повторити і закріпити знання учнів з теми, розвиває чисельні навички учнів, дає змогу повторити табличні випадки віднімання без переходу через розряд, знайомить з прийомами віднімання без переходу через десяток. |
1 клас. Віднімання в межах 100 без переходу через розряд. Тренажер №2 Тренажер допоможе повторити і закріпити знання учнів з теми, розвиває чисельні навички учнів, дає змогу повторити табличні випадки віднімання без переходу через розряд, знайомить з прийомами віднімання без переходу через десяток. |