Розробка уроку з англійської мови у 1 класі Тема: Іграшки Мета: узагальнити знання учнів з тем "Іграшки”, "Знайомство”, "Погода”;закріпити знання алфавіту; розвивати вміння розпізнавати звуки і читати їх в окремих словах і тексті; розвивати вміння аудіювання та діалогічного мовлення; виховувати любов до англійської мови.
Засоби навчання: іграшки, малюнки, таблиці, лист, магнітофон. Хід уроку: І. Організація класу. Привітання (пісня " Good morning”) T: How are you? Ps: I’m fine, thank you. II. Розминка. T: Діти, вранці я зустріла листоношу. І він сказав, що принесе нам сьогодні листа від моєї подруги з Англії. А ви знаєте, про що люблять розмовляти англійці? Давайте складемо свого листа про погоду та відправимо його до Великої Британії. So, what is the weather like today? Ps: It is sunny today. It is not rainy (frosty). It is not windy. The sky is blue. Приходить листоноша. ІІІ. Аудіювання. Т: А тепер давайте послухаємо, що пише моя подружка. Потім ви скажете мені як її звати, звідкіля вона і яка ж погода в Англії. Тож, listen attentively. Letter: Hello! My name is Laura. I am from London. I don’t like the weather today, because it is not sunny today. It is cloudy and windy today. It is not snowy but it is rainy today. The sky is gray. I can not play with my friends outside. I want to go to Ukraine. T: So, tell me: What is her name? Where is she from? And what is the weather like in London. IV. Діалогічне мовлення. Т: Який незвичайний у нас сьогодні день. Спочатку отримали листа, а тепер до нас завітав гість. Це відоме всім мишенятко. Ви хочете познайомитися з ним?
(Діти задають питання типу: What is your name? Where are you from? Where do you study? What languages do you study? What form are you in? What toys have you got?) T: А чи знаєте ви вірші про іграшки? (вірші: "I’ve got a doll”, "I have got a dolphin”). V. Скажіть мені, будь ласка, які ще іграшки ви знаєте? Let’s play "Snowball” game. VI. Фізкультхвилинка Ой, я так втомилась! Треба трошки відпочити. So, stand up and let’s sing and dance. We are little "teddy-bears” VII. Читання Т: Діти, подивіться, у конверті ще щось є. Це телеграма. Прочитаймо її дуже уважно. Але перед читанням треба зробити зарядку для наших язичків (таблиці зі звуками і словами). Т: (після прочитання по реченню) Діти, я прочитала, і не все зрозуміла. Допоможіть мені, будь ласка, виправити мої помилки. Text: My name is Bill. I am ten. I am from Africa. I am a big boy. I have got a cat, a dog, a bus, a tram, a pig and a frog. I can run, jump and swim. Task: 1. My name is Tom. – 2. I can run. + 3. I have got a frog. + 4. I am seven. – VIII. Письмо. Т: Ми зовсім забули про наш алфавіт. Він стоїть y куточку і плаче. Давайте його розвеселимо. Let’s sing "ABC” song. (співають пісню). 1. А ви знаєте, що букви люблять грати в схованки. Знайдіть, де заховалася літера Ff. 2. Ви уявляєте, вчора мій комп’ютер зовсім не захотів зі мною працювати. захворів, чи що? Ось, подивіться, він пропустив деякі літери. Допишіть їх. (Діти виконують письмові завдання). ІХ. Підсумок.
|