Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Слово» Українська мова 2 клас Тема: Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Слово» Мета:Узагальнити знання учнів за темою «Слово», розвивати вміння встановлювати зв'язок між словами в реченні, вправляти в звукобуквенному аналізі, працювати парах, виховувати бережне відношення до природи. Хід уроку І.Організація класу. ІІ. Актуалізація опорних знань а)Діти, в країні «Граматика» трапилось лихо. Злі люди захватили цю країну. І подивіться, що вони зробили з нею. Жителі країни звернулись до нас з проханням вигнати лихих людей і відновити чистоту їхньої країни. Ми зможемо їм допомогти, якщо правильно виконаємо ряд завдань. 1. Хвилинка каліграфія - Яка наступила пора року? - Які зміни відбулися а природі з приходом весни? - Які перші весняні квіти ви знаєте? Дд Ди ять бл оч еб небо Дивляться проліски блакитними очима на ясне сонечко. - Встановити зв'язок між словами в реченні. -Ми виконали це завдання і ось погляньте – розквітли квіти на нашій картині. 2. – Чи вистачає світла, сонечка нашим квітам? Чи можемо ми сказати, що наше сонечко ясне й тепле? Допоможемо йому? А для цього зробимо звукобуквенний аналіз слова. - Подивіться уважно ще раз на речення і знайдіть слово в якому більше звуків ніж букв. Ясне – 2скл.,4б.,5зв. 3. – А погляньте на дерева. Стоять вони майже голі,сумні. Давайте вберемо їх у листя. Для цього нам треба коротко повторити все, що ми знаємо про частини мови і написати цифровий диктант. 1- іменник, 2- прикметник, 3- дієслово, 4 – службові слова. Яблуко, яблучний, сонце, співають, під, прапор, український, малювати, навчатись, в, країна, прекрасний. 1,2,1,3,4,1,2,3,3,4,1,2. Пауза – відпочинок (Лунає музика) Ось ми з вами потрапили на лісову галявину. Закривайте очі і послухайте спів пташок, шелест трав, відчуйте запах квітів. Раптом налетів легенький вітерець – потріпав ваше волосся, погладив щічки. Але цей пустунець приніс нам дощик. - Ой, а що це?Ще й завдання він нам приніс. На своїх краплинках він залишив слова. Нам потрібно знайти серед них спільнокореневі слова. Дощ Дощить Дощовий Дощечка 4. Групова робота - Наступним завданням ми повинні вилікувати озеро. Подивіться, як лихі люди його забруднили. Щоб його вилікувати, попрацюйте з деформованим текстом. Роботу будете виконувати в групах. Кожна група отримає конверт в якому лежать слова. З цих слів ви повинні скласти прислів’я і пояснити його зміст. Перша група. Не брудни криниці, бо схочеш водиці. Друга група. Зрубав одне дерево-посади троє. Третя група. Доглядай землю плідно, як матір рідну. 5. – Молодці!Подивіться, як радіє водичка в озері, що звільнили її від бруду. - Відгадайте загадку Просило вас відгадати У воді ми живемо, Не маємо дзьоба,а клюємо У воді живі, На суші мертві.(Риби) - Так,це риби. - Отже,озеро чисте, можемо заселити і рибку. Але перевіримо чи вся рибка здорова? Робота з словниковими словами Митро Ясен Ведмідь Чирговий Метро – слово, запозичене з франц.мови. Французькі інженери назвали паризьку підземну дорогу метрополітен – «Столична». Парижани скоротили це довге слово до короткого – метро. В метро вбігають школярі. Завтра чергують Оля і Сашко. - Ось ми і вилікували рибку. Тепер можна запустити до нашого озера. 6. – І останнє завдання. «Конкурс кмітливих» - Перед вами ряд букв. За три хвилини вам потрібно скласти якомога більше назв птахів. С,Р,И,Й,К,Л,О,В,І,П,А,Т,Е,Н,Ч. (Сова,сорока,сойка,ластівка,орел,соловей,лелека,ворона,тетерів,пелікан, павич). - От і повернулися птахи в країну. - Ми виконали завдання. Повернули спокій і радість в країну Граматики. Світ прекрасний навколо тебе – Сонце ясне і синє небо, Птахи і звірі, гори і ріки – Нехай він буде таким на віки! Нехай людина добро приносить – Бо світ навколо любові просить! Педченко Л. В. ЗОШ №6 м. Черкаси | |
Переглядів: 2978 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 1 | |
|
ble>