Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" | [ Додати статтю ] |
У категорії матеріалів: 1099 Показано матеріалів: 231-240 |
Сторінки: « 1 2 ... 22 23 24 25 26 ... 109 110 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Уроки
[2650]
Розробки уроків з різних предметів
|
Загальношкільні заходи
[731]
Свято першого і останнього дзвоника, сценарії на інші тематики
|
Класні виховні заходи
[1843]
Cценарії свят та виховних годин, інформаційні хвилинки
|
Готуємось до батьківських зборів
[304]
Додатковий та цікавий матеріал для проведення батьківських зборів
|
Я - класний керівник
[341]
Поради та рекомендації у виховній роботі, характеристика учня та класного колективу
|
Гурткова робота
[161]
План роботи гуртка
|
Новини
[657]
Новини, поради та рекомендації
|
Допомога молодому вчителю
[348]
Корисні поради
|
Вчитель студенту
[219]
Співпраця та допомога
|
"Методична скарбничка"
[1099]
Методична допомога учителям у роботі, співпраця, допоміжний архів
|
Християнська етика в українській культурі
[192]
Пояснювальна записка, уроки та сценарії для вчителів,інформація для батьків та дітей
|
Календарно-тематичне планування
[348]
На допомогу вчителю
|
Заняття з майбутніми першокласниками
[42]
Конспекти підготовчих занять
|
Здоров'я вчителя
[29]
Статті
|
Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку
[51]
Методичні поради
|
Інноваційні технології навчання
[188]
На допомогу вчителю
|
Охорона життя та безпека праці
[198]
Інструкції, пам'ятки, правила поведінки
|
Для душі...
[119]
Поетична сторінка
|
Логопедичні заняття [24] |
Олімпіади та конкурси
[111]
Олімпіадні та конкурсні завдання з математики, української мови, природознавства
|
Закріплення знань дітей з української мови I - II клас, розвивати мислення, увагу, логіку, вміння швидко реагувати та знаходити нестандартні рішення у складних ситуаціях. |
Молодші школярі знають і застосовують у повсякденному житті багато слів, однак їх мало, щоб висловлювати нові уявлення і поняття, набуті у процесі шкільних занять. Тому, робота над розвитком зв’язного мовлення – одна з головних.
"Методична скарбничка" |
Переглядів: 2796 |
|
Додав: Yaroslav-Radchenko1993 |
Дата: 13.01.2015
| Коментарі (0)
|
Виступ на засіданні методичного об’єднання
"Методична скарбничка" |
Переглядів: 1402 |
|
Додав: Валентина8844 |
Дата: 08.01.2015
| Коментарі (0)
|
Класний керівник — дуже важлива постать у школі. Від нього певною мірою залежить бажання або небажання дітей вчитися, їхні успіхи в навчанні, відносини з однокласниками, вчителями. Тому учням і батькам хочеться, щоб "класна" була "хороша". |
Класний керівник — дуже важлива постать у школі. Від нього певною мірою залежить бажання або небажання дітей вчитися, їхні успіхи в навчанні, відносини з однокласниками, вчителями. Тому учням і батькам хочеться, щоб "класна" була "хороша". |
Тренінг для вчителів |
|
|
Теорія проблемного навчання (проблемно-діяльнісний підхід до навчання). Основною метою проблемного навчання є забезпечення активного ставлення учнів до оволодіння знаннями, уміннями і а навичками, інтенсивного розвитку їхньої самостійної пізнавальної діяльності та індивідуальних творчих здібностей навчальних задач або завдань, за допомогою розв'язування пізнавальних, які не до кінця визначені. Наприклад, недостатні умови для одержання відповіді. Це цілком відповідає меті загальної середньої освіти. |
Методичні рекомендації щодо проведення інтелектуальних ігор на уроках світової літератури в спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
"Методична скарбничка" |
Переглядів: 1548 |
|
Додав: karpenkonadia24 |
Дата: 06.11.2014
| Коментарі (0)
|