Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" [ Додати статтю ]

У категорії матеріалів: 1099
Показано матеріалів: 231-240
Сторінки: « 1 2 ... 22 23 24 25 26 ... 109 110 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Уроки [2650]
Розробки уроків з різних предметів
Загальношкільні заходи [731]
Свято першого і останнього дзвоника, сценарії на інші тематики
Класні виховні заходи [1843]
Cценарії свят та виховних годин, інформаційні хвилинки
Готуємось до батьківських зборів [304]
Додатковий та цікавий матеріал для проведення батьківських зборів
Я - класний керівник [341]
Поради та рекомендації у виховній роботі, характеристика учня та класного колективу
Гурткова робота [161]
План роботи гуртка
Новини [657]
Новини, поради та рекомендації
Допомога молодому вчителю [348]
Корисні поради
Вчитель студенту [219]
Співпраця та допомога
"Методична скарбничка" [1099]
Методична допомога учителям у роботі, співпраця, допоміжний архів
Християнська етика в українській культурі [192]
Пояснювальна записка, уроки та сценарії для вчителів,інформація для батьків та дітей
Календарно-тематичне планування [348]
На допомогу вчителю
Заняття з майбутніми першокласниками [42]
Конспекти підготовчих занять
Здоров'я вчителя [29]
Статті
Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку [51]
Методичні поради
Інноваційні технології навчання [188]
На допомогу вчителю
Охорона життя та безпека праці [198]
Інструкції, пам'ятки, правила поведінки
Для душі... [119]
Поетична сторінка
Логопедичні заняття [24] Олімпіади та конкурси [111]
Олімпіадні та конкурсні завдання з математики, української мови, природознавства

Закріплення знань дітей з української мови I - II клас, розвивати мислення, увагу, логіку, вміння швидко реагувати та знаходити нестандартні рішення у складних ситуаціях.

"Методична скарбничка" | Переглядів: 986 | Author: Круглик Галина Олексіївна | Додав: Krugluk | Дата: 09.02.2015 | Коментарі (0)

Молодші школярі знають і застосовують у повсякденному житті багато слів, однак їх мало, щоб висловлювати нові уявлення і поняття, набуті у процесі шкільних занять. Тому, робота над розвитком зв’язного мовлення – одна з головних.
В даній статті я пропоную вчителям методи роботи над розвитком зв’язного мовлення в початковій школі (із досвіду роботи).

"Методична скарбничка" | Переглядів: 2796 | Author: Радченко Оксана Миколаївна | Додав: Yaroslav-Radchenko1993 | Дата: 13.01.2015 | Коментарі (0)

Виступ на засіданні методичного об’єднання

"Методична скарбничка" | Переглядів: 1402 | Author: Зеніч Валентина | Додав: Валентина8844 | Дата: 08.01.2015 | Коментарі (0)

Класний керівник — дуже важлива постать у школі. Від нього певною мірою залежить бажання або небажання дітей вчитися, їхні успіхи в навчанні, відносини з однокласниками, вчителями. Тому учням і батькам хочеться, щоб "класна" була "хороша".
З чого почати? Як зробити, щоб мої учні стали дружним колективом? Як навчити їх добру, справедливості, честі?

"Методична скарбничка" | Переглядів: 2167 | Author: Загородня Наталія Вікторівна | Дата: 05.01.2015 | Коментарі (0)

Класний керівник — дуже важлива постать у школі. Від нього певною мірою залежить бажання або небажання дітей вчитися, їхні успіхи в навчанні, відносини з однокласниками, вчителями. Тому учням і батькам хочеться, щоб "класна" була "хороша".
З чого почати? Як зробити, щоб мої учні стали дружним колективом? Як навчити їх добру, справедливості, честі?

"Методична скарбничка" | Переглядів: 3501 | Author: Загородня Наталія Вікторівна | Дата: 05.01.2015 | Коментарі (0)

Тренінг для вчителів

"Методична скарбничка" | Переглядів: 3782 | Author: Мяло Алла Миколаївна | Додав: красний | Дата: 16.11.2014 | Коментарі (0)

У презентації розкрито загальні засади педагогічної
Інноватики в школі, сутність і особливості педагогічної технології, інноваційної діяльності педагогів, а також найпоширеніші у школі інноваційні педагогічні технології.

"Методична скарбничка" | Переглядів: 1266 | Author: Гринь Олена Анатоліївна | Додав: ЄЄЄЄЄЄЄЄЄ | Дата: 16.11.2014 | Коментарі (4)

Теорія проблемного навчання (проблемно-діяльнісний підхід до навчання). Основною метою проблемного навчання є забезпечення активного ставлення учнів до оволодіння знаннями, уміннями і а навичками, інтенсивного розвитку їхньої самостійної пізнавальної діяльності та індивідуальних творчих здібностей навчальних задач або завдань, за допомогою розв'язування пізнавальних, які не до кінця визначені. Наприклад, недостатні умови для одержання відповіді. Це цілком відповідає меті загальної середньої освіти.
Однак сьогодні проблемне навчання залишається більшою мірою теоретичною моделлю розвивального навчання, ніж ефективно реалізується на практиці як один з головних психологічних принципів розвивального навчання. Пов'язано це з тим, що основні ідеї і моделі проблемного навчання не доведені до педагогічно виправданої технології навчання.

"Методична скарбничка" | Переглядів: 2089 | Author: Анциферова Олександра Геннадіївна | Додав: Sachylya | Дата: 10.11.2014 | Коментарі (0)

Методичні рекомендації щодо проведення інтелектуальних ігор на уроках світової літератури в спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для дітей з тяжкими порушеннями мовлення

"Методична скарбничка" | Переглядів: 1548 | Author: Карпенко Надія Миколаївна | Додав: karpenkonadia24 | Дата: 06.11.2014 | Коментарі (0)

Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!