Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" | [ Додати статтю ] |
У категорії матеріалів: 1099 Показано матеріалів: 1091-1099 |
Сторінки: « 1 2 ... 108 109 110 |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Уроки
[2643]
Розробки уроків з різних предметів
|
Загальношкільні заходи
[731]
Свято першого і останнього дзвоника, сценарії на інші тематики
|
Класні виховні заходи
[1843]
Cценарії свят та виховних годин, інформаційні хвилинки
|
Готуємось до батьківських зборів
[303]
Додатковий та цікавий матеріал для проведення батьківських зборів
|
Я - класний керівник
[341]
Поради та рекомендації у виховній роботі, характеристика учня та класного колективу
|
Гурткова робота
[161]
План роботи гуртка
|
Новини
[657]
Новини, поради та рекомендації
|
Допомога молодому вчителю
[348]
Корисні поради
|
Вчитель студенту
[219]
Співпраця та допомога
|
"Методична скарбничка"
[1099]
Методична допомога учителям у роботі, співпраця, допоміжний архів
|
Християнська етика в українській культурі
[192]
Пояснювальна записка, уроки та сценарії для вчителів,інформація для батьків та дітей
|
Календарно-тематичне планування
[348]
На допомогу вчителю
|
Заняття з майбутніми першокласниками
[42]
Конспекти підготовчих занять
|
Здоров'я вчителя
[29]
Статті
|
Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку
[51]
Методичні поради
|
Інноваційні технології навчання
[188]
На допомогу вчителю
|
Охорона життя та безпека праці
[198]
Інструкції, пам'ятки, правила поведінки
|
Для душі...
[119]
Поетична сторінка
|
Логопедичні заняття [24] |
Олімпіади та конкурси
[111]
Олімпіадні та конкурсні завдання з математики, української мови, природознавства
|
Ознаки професійної майстерності |
Композитор творить музику, художник – живописні полотна, драматург – шедеври для театру. Вчитель, якщо він не «урокодавець», створює урок як художній твір педагогічної майстерності, творить його для дітей і разом з ними. Хороший урок має своє «обличчя», особливість, які забезпечуються індивідуальним стилем вчителя, особистісною своєрідністю учнів та багатьма чинниками. |
Урок засвоєння нових знань; урок формування умінь та навичок; урок застосування знань, умінь та навичок; урок узагальнення і систематизації знань;урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок; комбінований урок |
До відома вчителів, керівників МО |
Змінюється змістовна лінія уроку, по-іншому викладається структура навчального матеріалу, модель уроку видозмінюється. |
Ваше резюме - в деякому розумінні Ваш портрет, за яким оцінюватимуть Ваші професійні і особисті якості. |
Одна з головних проблем, з якою стикаються вчителі і батьки – це необґрунтований пропуск дітьми букв. |
Активізація навчальної діяльності учнів як засіб підвищення ефективності навчально-виховного процесу
Учитель іде на роботу... Що чекає на нього там? |
Чому одні учні охоче йдуть до школи, а інші відмовляються вчитися й прогулюють уроки? Чому хтось успішно вписується в шкільний соціум, а в когось у школі суцільні проблеми? Мотивація, її формування й корекція лежать в основі шкільних успіхів та негараздів. |