Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" [ Додати статтю ]

У категорії матеріалів: 1099
Показано матеріалів: 301-310
Сторінки: « 1 2 ... 29 30 31 32 33 ... 109 110 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Уроки [2650]
Розробки уроків з різних предметів
Загальношкільні заходи [731]
Свято першого і останнього дзвоника, сценарії на інші тематики
Класні виховні заходи [1843]
Cценарії свят та виховних годин, інформаційні хвилинки
Готуємось до батьківських зборів [304]
Додатковий та цікавий матеріал для проведення батьківських зборів
Я - класний керівник [341]
Поради та рекомендації у виховній роботі, характеристика учня та класного колективу
Гурткова робота [161]
План роботи гуртка
Новини [657]
Новини, поради та рекомендації
Допомога молодому вчителю [348]
Корисні поради
Вчитель студенту [219]
Співпраця та допомога
"Методична скарбничка" [1099]
Методична допомога учителям у роботі, співпраця, допоміжний архів
Християнська етика в українській культурі [192]
Пояснювальна записка, уроки та сценарії для вчителів,інформація для батьків та дітей
Календарно-тематичне планування [348]
На допомогу вчителю
Заняття з майбутніми першокласниками [42]
Конспекти підготовчих занять
Здоров'я вчителя [29]
Статті
Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку [51]
Методичні поради
Інноваційні технології навчання [188]
На допомогу вчителю
Охорона життя та безпека праці [198]
Інструкції, пам'ятки, правила поведінки
Для душі... [119]
Поетична сторінка
Логопедичні заняття [24] Олімпіади та конкурси [111]
Олімпіадні та конкурсні завдання з математики, української мови, природознавства

Частина 4
Зміни в соціальній, економічній і політичній сферах нашої країни дають імпульс процесам індивідуалізації, персоніфікації в розвитку особистості. У багатьох людей виникають певні труднощі в міжособистісній взаємодії. Причини цих труднощів у соціальній психології пов’язують із тим, що кожна людина по-різному сприймає дійсність.
"Методична скарбничка" | Переглядів: 3820 | Author: Зубатенко Зоя Василівна | Додав: ЗояВасильевна | Дата: 17.02.2013 | Коментарі (0)

Частина 3
Зміни в соціальній, економічній і політичній сферах нашої країни дають імпульс процесам індивідуалізації, персоніфікації в розвитку особистості. У багатьох людей виникають певні труднощі в міжособистісній взаємодії. Причини цих труднощів у соціальній психології пов’язують із тим, що кожна людина по-різному сприймає дійсність.
"Методична скарбничка" | Переглядів: 3961 | Author: Зубатенко Зоя Василівна | Додав: ЗояВасильевна | Дата: 17.02.2013 | Коментарі (0)

Частина 2
Зміни в соціальній, економічній і політичній сферах нашої країни дають імпульс процесам індивідуалізації, персоніфікації в розвитку особистості. У багатьох людей виникають певні труднощі в міжособистісній взаємодії. Причини цих труднощів у соціальній психології пов’язують із тим, що кожна людина по-різному сприймає дійсність.
"Методична скарбничка" | Переглядів: 2443 | Author: Зубатенко Зоя Василівна | Додав: ЗояВасильевна | Дата: 17.02.2013 | Коментарі (0)

Частина 1
Зміни в соціальній, економічній і політичній сферах нашої країни дають імпульс процесам індивідуалізації, персоніфікації в розвитку особистості. У багатьох людей виникають певні труднощі в міжособистісній взаємодії. Причини цих труднощів у соціальній психології пов’язують із тим, що кожна людина по-різному сприймає дійсність.
"Методична скарбничка" | Переглядів: 2254 | Author: Зубатенко Зоя Василівна | Додав: ЗояВасильевна | Дата: 17.02.2013 | Коментарі (0)

Словесні дидактичні ігри спрямовані на розвиток мовлення, творчих і розумових здібностей, закріплення словника дітей. Формують у дітей неординарне мислення, цікавість, пробуджують фантазію у дітей, вміння формулювати власну думку, робити висновки, застосовуючи набуті раніше знання.
"Методична скарбничка" | Переглядів: 1079 | Author: Мяло Алла Миколаївна | Додав: красний | Дата: 16.02.2013 | Коментарі (0)

Навчально-методичний посібник
"Методична скарбничка" | Переглядів: 1104 | Author: Турко Галина Іванівна | Додав: galinochka | Дата: 10.02.2013 | Коментарі (0)

Формування мовленнєвої компетенції в учнів 3 – 4 класів на уроках української мови.
"Методична скарбничка" | Переглядів: 1668 | Author: Зубатенко Зоя Василівна | Додав: ЗояВасильевна | Дата: 10.02.2013 | Коментарі (0)

В основі розробки критеріїв і норм оцінювання досягнень молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення з рідної мови лежить функціональний підхід до шкільного мовного курсу з врахуванням мовленнєвих порушень учнів, який передбачає таке співвідношення мовної теорії і мовленнєвої практики, за якого пріоритетним є розвиток навичок мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письма.
"Методична скарбничка" | Переглядів: 9660 | Author: Зубатенко Зоя Василівна | Додав: ЗояВасильевна | Дата: 10.02.2013 | Коментарі (0)

Створення психолого-педагогічних умов для реалізації особистісно-зорієнтованого підходу в початковій школі для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
"Методична скарбничка" | Переглядів: 3317 | Author: Зубатенко Зоя Василівна | Додав: ЗояВасильевна | Дата: 10.02.2013 | Коментарі (0)

"Методична скарбничка" | Переглядів: 1740 | Author: Струкова В.Е. | Додав: Natali | Дата: 09.02.2013 | Коментарі (0)

Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!