Каталог статей
| Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" | [ Додати статтю ] |
| У категорії матеріалів: 1099 Показано матеріалів: 301-310 |
Сторінки: « 1 2 ... 29 30 31 32 33 ... 109 110 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
|
Уроки [2650]
Розробки уроків з різних предметів
|
Загальношкільні заходи [731]
Свято першого і останнього дзвоника, сценарії на інші тематики
|
|
Класні виховні заходи [1843]
Cценарії свят та виховних годин, інформаційні хвилинки
|
Готуємось до батьківських зборів [304]
Додатковий та цікавий матеріал для проведення батьківських зборів
|
|
Я - класний керівник [341]
Поради та рекомендації у виховній роботі, характеристика учня та класного колективу
|
Гурткова робота [161]
План роботи гуртка
|
|
Новини [657]
Новини, поради та рекомендації
|
Допомога молодому вчителю [348]
Корисні поради
|
|
Вчитель студенту [219]
Співпраця та допомога
|
"Методична скарбничка" [1099]
Методична допомога учителям у роботі, співпраця, допоміжний архів
|
|
Християнська етика в українській культурі [192]
Пояснювальна записка, уроки та сценарії для вчителів,інформація для батьків та дітей
|
Календарно-тематичне планування [348]
На допомогу вчителю
|
|
Заняття з майбутніми першокласниками [42]
Конспекти підготовчих занять
|
Здоров'я вчителя [29]
Статті
|
|
Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку [51]
Методичні поради
|
Інноваційні технології навчання [188]
На допомогу вчителю
|
|
Охорона життя та безпека праці [198]
Інструкції, пам'ятки, правила поведінки
|
Для душі... [119]
Поетична сторінка
|
| Логопедичні заняття [24] |
Олімпіади та конкурси [111]
Олімпіадні та конкурсні завдання з математики, української мови, природознавства
|
|
Частина 4
Зміни в соціальній, економічній і політичній сферах нашої країни дають імпульс процесам індивідуалізації, персоніфікації в розвитку особистості. У багатьох людей виникають певні труднощі в міжособистісній взаємодії. Причини цих труднощів у соціальній психології пов’язують із тим, що кожна людина по-різному сприймає дійсність. |
|
Частина 3
Зміни в соціальній, економічній і політичній сферах нашої країни дають імпульс процесам індивідуалізації, персоніфікації в розвитку особистості. У багатьох людей виникають певні труднощі в міжособистісній взаємодії. Причини цих труднощів у соціальній психології пов’язують із тим, що кожна людина по-різному сприймає дійсність.
"Методична скарбничка" |
Переглядів: 3961 |
|
Додав: ЗояВасильевна |
Дата: 17.02.2013
| Коментарі (0)
|
|
Частина 2
Зміни в соціальній, економічній і політичній сферах нашої країни дають імпульс процесам індивідуалізації, персоніфікації в розвитку особистості. У багатьох людей виникають певні труднощі в міжособистісній взаємодії. Причини цих труднощів у соціальній психології пов’язують із тим, що кожна людина по-різному сприймає дійсність.
"Методична скарбничка" |
Переглядів: 2443 |
|
Додав: ЗояВасильевна |
Дата: 17.02.2013
| Коментарі (0)
|
|
Частина 1
Зміни в соціальній, економічній і політичній сферах нашої країни дають імпульс процесам індивідуалізації, персоніфікації в розвитку особистості. У багатьох людей виникають певні труднощі в міжособистісній взаємодії. Причини цих труднощів у соціальній психології пов’язують із тим, що кожна людина по-різному сприймає дійсність.
"Методична скарбничка" |
Переглядів: 2254 |
|
Додав: ЗояВасильевна |
Дата: 17.02.2013
| Коментарі (0)
|
|
Словесні дидактичні ігри спрямовані на розвиток мовлення, творчих і розумових здібностей, закріплення словника дітей. Формують у дітей неординарне мислення, цікавість, пробуджують фантазію у дітей, вміння формулювати власну думку, робити висновки, застосовуючи набуті раніше знання.
|
|
Навчально-методичний посібник
|
|
Формування мовленнєвої компетенції в учнів 3 – 4 класів на уроках української мови.
"Методична скарбничка" |
Переглядів: 1668 |
|
Додав: ЗояВасильевна |
Дата: 10.02.2013
| Коментарі (0)
|
|
В основі розробки критеріїв і норм оцінювання досягнень молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення з рідної мови лежить функціональний підхід до шкільного мовного курсу з врахуванням мовленнєвих порушень учнів, який передбачає таке співвідношення мовної теорії і мовленнєвої практики, за якого пріоритетним є розвиток навичок мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письма.
"Методична скарбничка" |
Переглядів: 9660 |
|
Додав: ЗояВасильевна |
Дата: 10.02.2013
| Коментарі (0)
|
|
Створення психолого-педагогічних умов для реалізації особистісно-зорієнтованого підходу в початковій школі для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
"Методична скарбничка" |
Переглядів: 3317 |
|
Додав: ЗояВасильевна |
Дата: 10.02.2013
| Коментарі (0)
|
![]() |

