Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту [ Додати статтю ]

У категорії матеріалів: 219
Показано матеріалів: 131-140
Сторінки: « 1 2 ... 12 13 14 15 16 ... 21 22 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Уроки [2642]
Розробки уроків з різних предметів
Загальношкільні заходи [731]
Свято першого і останнього дзвоника, сценарії на інші тематики
Класні виховні заходи [1843]
Cценарії свят та виховних годин, інформаційні хвилинки
Готуємось до батьківських зборів [303]
Додатковий та цікавий матеріал для проведення батьківських зборів
Я - класний керівник [341]
Поради та рекомендації у виховній роботі, характеристика учня та класного колективу
Гурткова робота [161]
План роботи гуртка
Новини [657]
Новини, поради та рекомендації
Допомога молодому вчителю [348]
Корисні поради
Вчитель студенту [219]
Співпраця та допомога
"Методична скарбничка" [1099]
Методична допомога учителям у роботі, співпраця, допоміжний архів
Християнська етика в українській культурі [192]
Пояснювальна записка, уроки та сценарії для вчителів,інформація для батьків та дітей
Календарно-тематичне планування [348]
На допомогу вчителю
Заняття з майбутніми першокласниками [42]
Конспекти підготовчих занять
Здоров'я вчителя [29]
Статті
Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку [51]
Методичні поради
Інноваційні технології навчання [188]
На допомогу вчителю
Охорона життя та безпека праці [198]
Інструкції, пам'ятки, правила поведінки
Для душі... [119]
Поетична сторінка
Логопедичні заняття [24] Олімпіади та конкурси [111]
Олімпіадні та конкурсні завдання з математики, української мови, природознавства

Людина народжується як індивід, як суб'єкт суспільс­тва, з притаманними їй природними задатками, формуєть­ся як особистість у системі суспільних відносин завдяки цілеспрямованому вихованню.

Вчитель студенту | Переглядів: 4360 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

Усебічний розвиток людини, що є головною метою ви­ховання, охоплює розумове, моральне, трудове, естетичне й фізичне виховання в їх нерозривному зв'язку, взаємоза­лежності та взаємозумовленості. Кожен з цих напрямів має свій зміст і конкретні завдання.

Вчитель студенту | Переглядів: 4781 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

 

Виховання як цілеспрямований процес завжди підпо­рядковане конкретній меті. Мета виховання сукупність властивостей особистості, до вихо­вання яких прагне суспільство.

Вчитель студенту | Переглядів: 7740 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

Метод навчання — взаємопов'язана діяльність викладача та уч­нів, спрямована на засвоєння учнями системи знань, набуття умінь і навичок, їх виховання і загальний розвиток.
Вчитель студенту | Переглядів: 7855 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

За характером логіки пізнання та рівнем самостійної розумової діяльності виділяють наступні методи: ілюстративні, продуктивні, творчі, акроматичні, катехізичні, подаючі методи (діяльність учнів в основному зводиться до сприймання словесної або наочної інформації), методи взаємодії викладача та учня, методи самостійної роботи учня.

Вчитель студенту | Переглядів: 3804 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

Методи стимулювання навчальної діяльності учнів спрямовані на формування позитивних мотивів учіння, що стимулюють пізнавальну активність і сприяють збагачен­ню навчальною інформацією.

Вчитель студенту | Переглядів: 1679 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

Методи контролю і самоконтролю забезпечують пере­вірку рівня засвоєння учнями знань, сформованості вмінь і навичок. З цією метою використовують методи усного, письмового, текстового, графічного, програмованого кон­тролю, практичної перевірки, самоконтролю, а також ме­тоди самооцінки.

Вчитель студенту | Переглядів: 2387 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

У педагогічній літературі є різні визначення «форми навчання» як категорії дидактики: форма роботи, засіб роботи, організація навчання.

Вчитель студенту | Переглядів: 1944 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

Урок — логічно закінчена, цілісна, обмежена в часі частина на­вчально-виховного процесу, яку проводять за розкладом під ке­рівництвом учителя з постійним складом учнів.
Вчитель студенту | Переглядів: 2554 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

До основних компонентів кожного типу уроку нале­жать:

Вчитель студенту | Переглядів: 1429 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!