Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту [ Додати статтю ]

У категорії матеріалів: 219
Показано матеріалів: 141-150
Сторінки: « 1 2 ... 13 14 15 16 17 ... 21 22 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Уроки [2644]
Розробки уроків з різних предметів
Загальношкільні заходи [731]
Свято першого і останнього дзвоника, сценарії на інші тематики
Класні виховні заходи [1843]
Cценарії свят та виховних годин, інформаційні хвилинки
Готуємось до батьківських зборів [303]
Додатковий та цікавий матеріал для проведення батьківських зборів
Я - класний керівник [341]
Поради та рекомендації у виховній роботі, характеристика учня та класного колективу
Гурткова робота [161]
План роботи гуртка
Новини [657]
Новини, поради та рекомендації
Допомога молодому вчителю [348]
Корисні поради
Вчитель студенту [219]
Співпраця та допомога
"Методична скарбничка" [1099]
Методична допомога учителям у роботі, співпраця, допоміжний архів
Християнська етика в українській культурі [192]
Пояснювальна записка, уроки та сценарії для вчителів,інформація для батьків та дітей
Календарно-тематичне планування [348]
На допомогу вчителю
Заняття з майбутніми першокласниками [42]
Конспекти підготовчих занять
Здоров'я вчителя [29]
Статті
Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку [51]
Методичні поради
Інноваційні технології навчання [188]
На допомогу вчителю
Охорона життя та безпека праці [198]
Інструкції, пам'ятки, правила поведінки
Для душі... [119]
Поетична сторінка
Логопедичні заняття [24] Олімпіади та конкурси [111]
Олімпіадні та конкурсні завдання з математики, української мови, природознавства

Домашня навчальна робота учнів. Метою її як форми організації пізнавальної діяльності учнів є розширення знань учнів, привчання їх до регулярної самостійної на­вчальної роботи, формування вмінь самоконтролю, вихо­вання самостійності, активності, почуття обов'язку та від­повідальності.
Вчитель студенту | Переглядів: 3462 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

На небезпечну тенденцію зниження інтересу учнів до за­нять, яка появилась у нашій школі ще в середині 70-х років, масова практика відреагувала нестандартними уроками, го­ловною метою яких є пробудження й утримання інтересу школярів до навчальної праці.
Вчитель студенту | Переглядів: 1247 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

Сучасні технології навчання зорієнтовані на особис­тість школяра, створення умов для його самовираження і саморозвитку. А прагнення постійно оптимізувати на­вчальний процес з урахуванням особливостей постіндустріального (інформаційного) суспільства зумовлює потре­бу в нових технологіях навчання.
Вчитель студенту | Переглядів: 2010 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

Якість, результати навчально-виховного процесу шко­ли залежать передусім від учителя, його теоретичної підго­товки, педагогічної та методичної майстерності.

Вчитель студенту | Переглядів: 1121 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

Методичну роботу в школі проводять в індивідуальній і колективній формах, які різняться між собою використо­вуваними прийомами, будучи однаково спрямованими на вдосконалення майстерності вчителя і педагогічного ко­лективу загалом.

Вчитель студенту | Переглядів: 5822 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

У педагогічній літературі є різні визначення «форми навчання» як категорії дидактики: форма роботи, засіб роботи, організація навчання.
Вчитель студенту | Переглядів: 2493 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

Зумовлюються завданнями, які належить вирішувати на уроках певного типу, для успішного досягнення пев­них дидактичних цілей. Тому кожний тип уроку маєвластиву тільки йому структуру, яку створює набір кон­кретних елементів.

Вчитель студенту | Переглядів: 1015 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

Тип уроку визначає особливості його структури (наяв­ність, послідовність і взаємозв'язок елементів). Одні уроки охоплюють усі елементи структури, інші — тільки деякі.
Вчитель студенту | Переглядів: 2262 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

Особливість нестандартних уроків полягає в такому структуруванні змісту і форми, яке викликало б інтерес в учнів, сприяло їх оптимальному розвитку і вихованню. До нестандартних уроків належать:

Вчитель студенту | Переглядів: 6319 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

Проведення будь-якого типу уроку передбачає засто­сування відповідних форм навчальної роботи учнів, кожна з яких має відповідну методику організації.
Вчитель студенту | Переглядів: 8118 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 21.03.2010 | Коментарі (0)

Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!