Каталог статей
Головна » Статті » Навчальні та методичні посібники | [ Додати статтю ] |
У розділі матеріалів: 691 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 69 70 » |
Диски [29] | Відео [97] |
Дидактичні матеріали
[205]
Таблиці, картки
|
Пісні [69] |
Картинки [125] | Конспекти уроків [106] |
Роздатковий матеріал [52] | Електронні посібники [8] |
Це яскраве завдання сприятиме розвитку зв’язного мовлення дитини та допомагатиме їй учитись складати змістовні речення, аналізуючи зображення. У завданні дитині дається малюнок і набір слів. Їй треба скласти розповідне речення, що відповідатиме сюжету даного малюнку. Для цього вона має використовувати надані слова. Речення буде наступним: «Хлопчик будує вежу із різнокольорових кубиків». За бажанням, дитина може запропонувати свій варіант речення та таким чином поглибити відповідні навички. Виконуючи завдання, дитина матиме можливість повторити правопис слів і вчитиметься влучно висловлюватись. |
Це цікаве завдання допоможе дитині потренувати просторове й аналітичне мислення, а також довільну увагу. У завданні вісім пронумерованих фігур, розділених на певну кількість частин, кожна частина має свій колір і/або додатковий візерунок. Дитині треба подумки повернути кожну фігуру так, як показує стрілка, знайти аналогічну фігуру в стовпчику з відповідями та написати відповідну цифру (номер). Під час виконання завдання дитині треба буде звертати увагу на особливості певних частин фігури й утримувати в пам’яті її змінене положення, що допоможе в подальшому сприймати різні геометричні поняття. |
Практичні завдання |
Назва: Цікава граматика Автор: Бєженова М.О., Шкляревський Є.О. Рік: 1999 Сторінок: 332 Чудова книжка, яка допоможе в ігровій формі підготувати дитину 5-6 років до школи з предмета "Навчання грамоти". Матеріал посібника відповідає програмі першого класу. Вашим добрим помічником стане пустотливе цуценя Шустрик зі своїми ігровими завданнями та вправами. |
Картки призначені для формування в учнів З класу умінь застосовувати знання з української мови в різних навчальних і життєвих ситуаціях. Саме в такий спосіб формується мовна й мовленнєва компетентності школярів. Запропоновані картки складено відповідно до оновленої у 2016 році програми з української мови. . |
|
|
|
|
|