Каталог статей
| Головна » Статті » Навчальні та методичні посібники » Роздатковий матеріал | [ Додати статтю ] |
| У категорії матеріалів: 52 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
| Диски [29] | Відео [97] |
|
Дидактичні матеріали [205]
Таблиці, картки
|
Пісні [69] |
| Картинки [125] | Конспекти уроків [106] |
| Роздатковий матеріал [52] | Електронні посібники [8] |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


Це завдання допомагатиме дитині вчити й писати цифру «один», надаючи релаксуючу дію, адже цифра в ньому зображена саме за принципом відомих антистресових розмальовок. Так, завдання пропонує дитині розмалювати цифру «один» на власний розсуд, а потім написати її за пунктирними лініями та самостійно. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме творче мислення й уяву, вчитиметься підбирати й поєднувати різні кольори, розвиватиме дрібну моторику та навички письма, а також сприйматиме навчання як приємний і цікавий процес.
Це завдання-розмальовка пропонує дитині в цікавій формі вивчити парні й непарні числа, потренувавшись розрізняти їх у межах від 1 до 12-ти. Числа в завданні мають кумедний і дещо антропоморфний вигляд, що неодмінно розважить дитину й створить приємні умови для виконання завдання. За умовами їй треба розмалювати всі парні числа в зелений колір, і непарні – у червоний колір. Виконуючи завдання, дитина, окрім набуття математичних знань, зможе потренувати дрібну моторику, пам’ять і увагу.
Це завдання допоможе дитині добре запам’ятати порядок виконання арифметичних дій у числових виразах. У завданні дається шістнадцять прикладів, що містять додавання й віднімання, вісім з яких розташовані ліворуч, а вісім праворуч. Дитині треба розв’язати кожен з них і з’єднати лінією або стрілкою приклади з однаковими відповідями. При цьому в завданні є приклади з тими ж числами та знаками, але з різними відповідями, це можливо завдяки наявності в них дужок, які відповідно змінюють порядок дій. Так дитина зможе зрозуміти важливість знання правил, без яких неможливо розв’язати приклад правильно.
Це яскраве завдання сприятиме розвитку зв’язного мовлення дитини та допомагатиме їй учитись складати змістовні речення, аналізуючи зображення. У завданні дитині дається малюнок і набір слів. Їй треба скласти розповідне речення, що відповідатиме сюжету даного малюнку. Для цього вона має використовувати надані слова. Речення буде наступним: «Хлопчик будує вежу із різнокольорових кубиків». За бажанням, дитина може запропонувати свій варіант речення та таким чином поглибити відповідні навички. Виконуючи завдання, дитина матиме можливість повторити правопис слів і вчитиметься влучно висловлюватись.
Це цікаве завдання допоможе дитині потренувати просторове й аналітичне мислення, а також довільну увагу. У завданні вісім пронумерованих фігур, розділених на певну кількість частин, кожна частина має свій колір і/або додатковий візерунок. Дитині треба подумки повернути кожну фігуру так, як показує стрілка, знайти аналогічну фігуру в стовпчику з відповідями та написати відповідну цифру (номер). Під час виконання завдання дитині треба буде звертати увагу на особливості певних частин фігури й утримувати в пам’яті її змінене положення, що допоможе в подальшому сприймати різні геометричні поняття.