Каталог статей
Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Я у світі | [ Додати статтю ] |
У категорії матеріалів: 128 Показано матеріалів: 41-50 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 12 13 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Читання
[501]
До уроків читання
|
Українська мова
[516]
До уроків української мови
|
Математика
[798]
До уроків математики
|
Англійська мова
[102]
До уроків англійської мови
|
Російська мова
[63]
До уроків російської мови та читання
|
Природознавство
[862]
До уроків природознавства
|
Я у світі [128] | Основи здоров'я [270] |
Образотворче мистецтво [56] | Музика [46] |
Трудове навчання [159] |
Фізкультхвилинки
[240]
Руханки, зарядки для очей, релаксація
|
Виховна робота
[366]
Матеріали для проведення виховних заходів
|
Методична робота [132] |
Батьківські збори
[49]
Презентації для перегляду під час проведення батьківських зборів
|
Гурткова робота [9] |
Створення презентацій
[82]
Практичний порадник
|
Інформатика [192] |
Фізкультура [11] | Логіка [12] |
Перший урок [55] | Заняття з майбутніми першокласниками [39] |
Зарубіжна література [6] | Різне [29] |
Презентація українською мовою, присвячена Дню Соборності України. Може бути використана під час тематичної класної години. |
Прісні водойми |
Український національний костюм |
Україна на планеті Земля |
Розширювати знання учнів про Конституцію України як Основний Закон держави. Поглиблювати знання учнів про права і обов'язки громадян. Виховувати патріотичні почуття, повагу до Конституції України. |
Абетка у віршах і малюнках |
Відеоматеріали в форматі mp4 до Дня захисника Вітчизни. Розмір архіву: 80 МБ. Для старших класів: програма "Армія" №81 (Збройним силам України-21 рік). Мова: укр. Час: 00:10:40. Для початкової та середньої школи: програма "Армія" №6 (Кадетські класи). Мова: укр. Час: 10:07. Автор: Олена Шелест,Сергій Камінський |
2 клас |
2 клас |
Інтегрований урок з української мови, «Я і Україна» та читання Мета: формувати уміння свідомо добирати прикметники для точної характеристики моральних якостей людини, збагачувати словниковий запас учнів, розширити знання про прикметники-антоніми, вчити дітей виконувати розбір прикметника як частини мови; формувати навички свідомого, правильного, виразного читання, вчити визначати головну думку твору, порівнювати художні твори; узагальнити знання дітей про людські чесноти, виховувати прагнення дітей до позитивного у поведінці. |