Каталог статей
| Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю | [ Додати статтю ] |
| У категорії матеріалів: 348 Показано матеріалів: 241-250 |
Сторінки: « 1 2 ... 23 24 25 26 27 ... 34 35 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
|
Уроки [2650]
Розробки уроків з різних предметів
|
Загальношкільні заходи [731]
Свято першого і останнього дзвоника, сценарії на інші тематики
|
|
Класні виховні заходи [1843]
Cценарії свят та виховних годин, інформаційні хвилинки
|
Готуємось до батьківських зборів [304]
Додатковий та цікавий матеріал для проведення батьківських зборів
|
|
Я - класний керівник [341]
Поради та рекомендації у виховній роботі, характеристика учня та класного колективу
|
Гурткова робота [161]
План роботи гуртка
|
|
Новини [657]
Новини, поради та рекомендації
|
Допомога молодому вчителю [348]
Корисні поради
|
|
Вчитель студенту [219]
Співпраця та допомога
|
"Методична скарбничка" [1099]
Методична допомога учителям у роботі, співпраця, допоміжний архів
|
|
Християнська етика в українській культурі [192]
Пояснювальна записка, уроки та сценарії для вчителів,інформація для батьків та дітей
|
Календарно-тематичне планування [348]
На допомогу вчителю
|
|
Заняття з майбутніми першокласниками [42]
Конспекти підготовчих занять
|
Здоров'я вчителя [29]
Статті
|
|
Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку [51]
Методичні поради
|
Інноваційні технології навчання [188]
На допомогу вчителю
|
|
Охорона життя та безпека праці [198]
Інструкції, пам'ятки, правила поведінки
|
Для душі... [119]
Поетична сторінка
|
| Логопедичні заняття [24] |
Олімпіади та конкурси [111]
Олімпіадні та конкурсні завдання з математики, української мови, природознавства
|
|
Вимоги до особистості класного керівника
Основні функції класного керівника
Зміст роботи класного керівника
Зміст виховної роботи класного керівника "Золоті правила" класного керівника
Схема складання психолого-педагогічної характеристики особистості школяра |
|
На допомогу вчителю
|
|
Поради вчителю |
|
Розпочнемо планувати урок… |
|
Але спочатку давайте спробуємо вияснити: з якими ж проблемами зустрічаються діти при виконанні домашнього завдання? |
|
Перехід дитини з дитячого садка у школу є важливим етапом її життя, який пов'язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей тощо
|
|
Ефективність уроку великою мірою залежить від уміння вчителя аналізувати психологічні особливості управління діяльністю дітей, передбачати наслідки педагогічних впливів, враховувати психологічні критерії педагогічної діяльності
|
|
Будь-яке висловлювання учнів в усній і письмовій формі (розгорнуту відповідь на певну тему, доповідь, опис фізичного або хімічного досліду, рецензію на відповідь товариша і т. ін.) слід оцінювати, враховуючи його зміст, логічну побудову і мовне оформлення
|
|
Відомо, що вчитель початкових класів – найголовніша людина для молодшого школяра і авторитет його незаперечний
|
|
Народна мудрість говорить: якщо хочеш залишити про себе пам’ять на п’ятдесят років – саджай сад, на сто – будуй будинок, на тисячу – виховуй сина. |
