Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник | [ Додати статтю ] |
У категорії матеріалів: 341 Показано матеріалів: 191-200 |
Сторінки: « 1 2 ... 18 19 20 21 22 ... 34 35 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Уроки
[2643]
Розробки уроків з різних предметів
|
Загальношкільні заходи
[731]
Свято першого і останнього дзвоника, сценарії на інші тематики
|
Класні виховні заходи
[1843]
Cценарії свят та виховних годин, інформаційні хвилинки
|
Готуємось до батьківських зборів
[303]
Додатковий та цікавий матеріал для проведення батьківських зборів
|
Я - класний керівник
[341]
Поради та рекомендації у виховній роботі, характеристика учня та класного колективу
|
Гурткова робота
[161]
План роботи гуртка
|
Новини
[657]
Новини, поради та рекомендації
|
Допомога молодому вчителю
[348]
Корисні поради
|
Вчитель студенту
[219]
Співпраця та допомога
|
"Методична скарбничка"
[1099]
Методична допомога учителям у роботі, співпраця, допоміжний архів
|
Християнська етика в українській культурі
[192]
Пояснювальна записка, уроки та сценарії для вчителів,інформація для батьків та дітей
|
Календарно-тематичне планування
[348]
На допомогу вчителю
|
Заняття з майбутніми першокласниками
[42]
Конспекти підготовчих занять
|
Здоров'я вчителя
[29]
Статті
|
Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку
[51]
Методичні поради
|
Інноваційні технології навчання
[188]
На допомогу вчителю
|
Охорона життя та безпека праці
[198]
Інструкції, пам'ятки, правила поведінки
|
Для душі...
[119]
Поетична сторінка
|
Логопедичні заняття [24] |
Олімпіади та конкурси
[111]
Олімпіадні та конкурсні завдання з математики, української мови, природознавства
|
ІІІ. Методика визначення типу взаємодії між класним керівником та учнями.
Анкета №1 |
ІІ . Рівень громадянської активності.
Анкети № 4, 5 |
ІІ . Рівень громадянської активності.
Анкети № 1, 2, 3 |
І. Рівень сформованості морально-духовних і етичних якостей
Анкета №3 |
І. Рівень сформованості морально-духовних і етичних якостей
Анкети №1,2 |
З досвіду роботи |
Ознайомлення з ситуацією в суспільному та шкільному житті, з основними підходами до визначення цілей і завдань навчання школярів дає можливість розглянути місце класного керівника в системі виховання. Але для цього треба відповісти на запитання... |
При плануванні виховної діяльності класний керівник поряд із визначенням цілей, форм і способів виховання учнів намагається знайти оптимальний варіант змісту, форми та структури створюваного документа - плану роботи на навчальний рік чи півріччя |
Важливою умовою ефективної навчально-виховної роботи є співробітництво школи і сім'ї, яке передбачає належний рівень педагогічної культури батьків. |
В помощь классоводу |