Каталог статей
| Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" | [ Додати статтю ] |
| У категорії матеріалів: 1099 Показано матеріалів: 371-380 |
Сторінки: « 1 2 ... 36 37 38 39 40 ... 109 110 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
|
Уроки [2650]
Розробки уроків з різних предметів
|
Загальношкільні заходи [731]
Свято першого і останнього дзвоника, сценарії на інші тематики
|
|
Класні виховні заходи [1843]
Cценарії свят та виховних годин, інформаційні хвилинки
|
Готуємось до батьківських зборів [304]
Додатковий та цікавий матеріал для проведення батьківських зборів
|
|
Я - класний керівник [341]
Поради та рекомендації у виховній роботі, характеристика учня та класного колективу
|
Гурткова робота [161]
План роботи гуртка
|
|
Новини [657]
Новини, поради та рекомендації
|
Допомога молодому вчителю [348]
Корисні поради
|
|
Вчитель студенту [219]
Співпраця та допомога
|
"Методична скарбничка" [1099]
Методична допомога учителям у роботі, співпраця, допоміжний архів
|
|
Християнська етика в українській культурі [192]
Пояснювальна записка, уроки та сценарії для вчителів,інформація для батьків та дітей
|
Календарно-тематичне планування [348]
На допомогу вчителю
|
|
Заняття з майбутніми першокласниками [42]
Конспекти підготовчих занять
|
Здоров'я вчителя [29]
Статті
|
|
Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку [51]
Методичні поради
|
Інноваційні технології навчання [188]
На допомогу вчителю
|
|
Охорона життя та безпека праці [198]
Інструкції, пам'ятки, правила поведінки
|
Для душі... [119]
Поетична сторінка
|
| Логопедичні заняття [24] |
Олімпіади та конкурси [111]
Олімпіадні та конкурсні завдання з математики, української мови, природознавства
|
|
Конспект уроку.
|
|
4 клас
|
|
«Атестаційне портфоліо» педагога – це систематизація й узагальнення набутого досвіду.
|
|
Робота присвячена дослідженню і реалізації проблеми розвитку зв’язного мовлення на уроках української мови.
|
|
Матеріали призначені для тематичного оцінювання знань учнів 3 класу з українського читання. Завдання складено відповідно до чинної програми.
Матеріали кожної теми подано в двох варіантах. Перший (початковий) рівень подано у формі тестів, які включають завдання, що вимагають від учнів уміння вибрати правильну відповідь з кількох поданих, відтворювати навчальний матеріал, називаючи окремий факт. Другий (середній) рівень вимагає певних літературознавчих та жанрових уявлень, уміння виділяти головне. Завдання подано у формі питання, на яке потрібно дати коротку відповідь. Третій (достатній) рівень передбачає оволодіння учнями матеріалом та вміння аналізувати прочитане. Четвертий (високий) рівень передбачає вільне володіння матеріалом та навичками аналізу твору, висловлювання власних міркувань, здатність до творчості. Кількість завдань і послідовність їх виконання добирається учителем довільно, згідно з індивідуальними можливостями учнів класу. |
|
Досвід роботи був представлений на конкурсі "Учитель року"
|
|
Завдання для контролю читання на уроках англійської мови для учнів 2-го класу
|
|
Тестові завдання для контролю читання для учнів початкової школи
|
|
Cтаття "Вчити, плекати, леліяти дитину"
|
|
Опис досвіду
|
