Каталог статей
| Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" | [ Додати статтю ] |
| У категорії матеріалів: 1099 Показано матеріалів: 361-370 |
Сторінки: « 1 2 ... 35 36 37 38 39 ... 109 110 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
|
Уроки [2650]
Розробки уроків з різних предметів
|
Загальношкільні заходи [731]
Свято першого і останнього дзвоника, сценарії на інші тематики
|
|
Класні виховні заходи [1843]
Cценарії свят та виховних годин, інформаційні хвилинки
|
Готуємось до батьківських зборів [304]
Додатковий та цікавий матеріал для проведення батьківських зборів
|
|
Я - класний керівник [341]
Поради та рекомендації у виховній роботі, характеристика учня та класного колективу
|
Гурткова робота [161]
План роботи гуртка
|
|
Новини [657]
Новини, поради та рекомендації
|
Допомога молодому вчителю [348]
Корисні поради
|
|
Вчитель студенту [219]
Співпраця та допомога
|
"Методична скарбничка" [1099]
Методична допомога учителям у роботі, співпраця, допоміжний архів
|
|
Християнська етика в українській культурі [192]
Пояснювальна записка, уроки та сценарії для вчителів,інформація для батьків та дітей
|
Календарно-тематичне планування [348]
На допомогу вчителю
|
|
Заняття з майбутніми першокласниками [42]
Конспекти підготовчих занять
|
Здоров'я вчителя [29]
Статті
|
|
Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку [51]
Методичні поради
|
Інноваційні технології навчання [188]
На допомогу вчителю
|
|
Охорона життя та безпека праці [198]
Інструкції, пам'ятки, правила поведінки
|
Для душі... [119]
Поетична сторінка
|
| Логопедичні заняття [24] |
Олімпіади та конкурси [111]
Олімпіадні та конкурсні завдання з математики, української мови, природознавства
|
|
Здоров'язберігаючий напрямок
|
|
Гра "Незакінчене речення" для перевірки знань учнів теоретичного матеріалу з української мови у 5 класі
|
|
На допомогу вчителю
|
|
На допомогу вчителю
|
|
Перший учитель… У кожної людини він, - як початок шляху, як перший відбиток у дитячій душі...
|
|
Сьогодні педагоги та вчені схиляються до думки, що традиційні форми навчання застаріли, вони не можуть оволодіти увагою сучасних школярів, яких потрібно зацікавити та здивувати.
|
|
З книги Ходанич Л.П., Гнаткович Т.Д., Андрела Л.В. «Урок як форма організації навчання рідної мови: Навчально-методичний посібник для вчителів-словесників»
|
|
Гіперактивний розлад з дефіцитом уваги у дітей – це клінічний синдром з широким спектром проявів, головними серед яких є порушення здатності дитини контролювати та регулювати власну поведінку, що виявляється в моторній гіперактивності, порушеннях уваги та імпульсивності.
|
|
Віршовані тексти, які я використовую
|
|
Граючись - навчаємо
|
