Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту | [ Додати статтю ] |
У категорії матеріалів: 219 Показано матеріалів: 41-50 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 21 22 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Уроки
[2644]
Розробки уроків з різних предметів
|
Загальношкільні заходи
[731]
Свято першого і останнього дзвоника, сценарії на інші тематики
|
Класні виховні заходи
[1843]
Cценарії свят та виховних годин, інформаційні хвилинки
|
Готуємось до батьківських зборів
[303]
Додатковий та цікавий матеріал для проведення батьківських зборів
|
Я - класний керівник
[341]
Поради та рекомендації у виховній роботі, характеристика учня та класного колективу
|
Гурткова робота
[161]
План роботи гуртка
|
Новини
[657]
Новини, поради та рекомендації
|
Допомога молодому вчителю
[348]
Корисні поради
|
Вчитель студенту
[219]
Співпраця та допомога
|
"Методична скарбничка"
[1099]
Методична допомога учителям у роботі, співпраця, допоміжний архів
|
Християнська етика в українській культурі
[192]
Пояснювальна записка, уроки та сценарії для вчителів,інформація для батьків та дітей
|
Календарно-тематичне планування
[348]
На допомогу вчителю
|
Заняття з майбутніми першокласниками
[42]
Конспекти підготовчих занять
|
Здоров'я вчителя
[29]
Статті
|
Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку
[51]
Методичні поради
|
Інноваційні технології навчання
[188]
На допомогу вчителю
|
Охорона життя та безпека праці
[198]
Інструкції, пам'ятки, правила поведінки
|
Для душі...
[119]
Поетична сторінка
|
Логопедичні заняття [24] |
Олімпіади та конкурси
[111]
Олімпіадні та конкурсні завдання з математики, української мови, природознавства
|
У визначенні сутності і методики домашніх завдань ми спиралися
насамперед на ті праці, у яких ця проблема була об’єктом спеціального
дослідження |
Дидактична гра має сталу
структуру, що відрізняє її від інших видів ігрової діяльності. Основними
елементами, які одночасно надають їй форми навчання і гри, є дидактичні та
ігрові завдання, правила, ігрові дії, результат |
Якщо творчі ігри забезпечують
максимальні можливості для вияву уяви, нестандартного мислення, ініціативи
дітей, то педагогічна мета дидактичних полягає в сенсорному вихованні,
мовленнєвому розвитку, ознайомленні з навколишнім світом,
формуванні у них елементарних математичних уявлень тощо |
Класифікація дидактичних ігор
дає змогу простежити їх сутнісні особливості, використання яких забезпечує
відповідний навчально-виховний ефект |
Своєрідність
дидактичної гри полягає в тому, що вона дає можливість педагогу здійснювати
навчання, вправляння, розвиток розумових здібностей,
формування цінних рис особистості і взаємин дітей у доступній і привабливій для
них ігровій формі |
Ця робота полягає в самостійному опрацюванні учнями
друкованого тексту, що дає їм змогу глибоко осмислити навчальний матеріал,
закріпити його, виявити самостійність у навчанні |
Продовження |
З боку вчителя -
це різноманітні спроби, які допомагають учням засвоїти програмний матеріал,
сприяють активізації навчального процесу, з боку учнів - це набуття навчальних
компетентностей |
Репродуктивні і
проблемно-пошукові методи навчання вичленяються, передусім, на основі оцінки
ступеня творчої активності школярів в пізнанні нових понять, явищ і законів |
Індуктивні і дедуктивні методи навчання характеризують
винятково важливу особливість методів - спроможність розкривати логіку руху
змісту навчального матеріалу |