Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту [ Додати статтю ]

У категорії матеріалів: 219
Показано матеріалів: 41-50
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 21 22 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Уроки [2642]
Розробки уроків з різних предметів
Загальношкільні заходи [731]
Свято першого і останнього дзвоника, сценарії на інші тематики
Класні виховні заходи [1843]
Cценарії свят та виховних годин, інформаційні хвилинки
Готуємось до батьківських зборів [303]
Додатковий та цікавий матеріал для проведення батьківських зборів
Я - класний керівник [341]
Поради та рекомендації у виховній роботі, характеристика учня та класного колективу
Гурткова робота [161]
План роботи гуртка
Новини [657]
Новини, поради та рекомендації
Допомога молодому вчителю [348]
Корисні поради
Вчитель студенту [219]
Співпраця та допомога
"Методична скарбничка" [1099]
Методична допомога учителям у роботі, співпраця, допоміжний архів
Християнська етика в українській культурі [192]
Пояснювальна записка, уроки та сценарії для вчителів,інформація для батьків та дітей
Календарно-тематичне планування [348]
На допомогу вчителю
Заняття з майбутніми першокласниками [42]
Конспекти підготовчих занять
Здоров'я вчителя [29]
Статті
Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку [51]
Методичні поради
Інноваційні технології навчання [188]
На допомогу вчителю
Охорона життя та безпека праці [198]
Інструкції, пам'ятки, правила поведінки
Для душі... [119]
Поетична сторінка
Логопедичні заняття [24] Олімпіади та конкурси [111]
Олімпіадні та конкурсні завдання з математики, української мови, природознавства

У визначенні сутності і методики домашніх завдань ми спиралися насамперед на ті праці, у яких ця проблема була об’єктом спеціального дослідження 
Вчитель студенту | Переглядів: 4875 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 29.05.2011 | Коментарі (0)

Дидактична гра має сталу структуру, що відрізняє її від інших видів ігрової діяльності. Основними елементами, які одночасно надають їй форми навчання і гри, є дидактичні та ігрові завдання, правила, ігрові дії, результат
Вчитель студенту | Переглядів: 1834 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 29.05.2011 | Коментарі (0)

Якщо творчі ігри забезпечують максимальні можливості для вияву уяви, нестандартного мислення, ініціативи дітей, то педагогічна мета дидактичних полягає в сенсорному вихованні, мовленнєвому розвитку, ознайомленні з навколишнім світом, формуванні у них елементарних математичних уявлень тощо
Вчитель студенту | Переглядів: 2025 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 29.05.2011 | Коментарі (0)

Класифікація дидактичних ігор дає змогу простежити їх сутнісні особливості, використання яких забезпечує відповідний навчально-виховний ефект
Вчитель студенту | Переглядів: 4841 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 29.05.2011 | Коментарі (0)

Своєрідність дидактичної гри полягає в тому, що вона дає можливість педагогу здійснювати    навчання,    вправляння, розвиток розумових здібностей, формування цінних рис особистості і взаємин дітей у доступній і привабливій для них ігровій формі
Вчитель студенту | Переглядів: 1090 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 29.05.2011 | Коментарі (0)

Ця робота полягає в самостійному опрацюванні учнями друкованого тексту, що дає їм змогу глибоко осмислити навчальний матеріал, закріпити його, виявити самостійність у навчанні
Вчитель студенту | Переглядів: 2396 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 29.05.2011 | Коментарі (0)

Продовження
Вчитель студенту | Переглядів: 1881 | Author: С.Мартиненко, Л.Хоружа | Додав: [ADM]Irina | Дата: 29.05.2011 | Коментарі (0)

З боку вчителя - це різноманітні спроби, які допомагають учням засвоїти програмний матеріал, сприяють активізації навчального процесу, з боку учнів - це набуття навчальних компетентностей

Вчитель студенту | Переглядів: 4725 | Author: С. Мартиненко, Л. Хоружа | Додав: [ADM]Irina | Дата: 29.05.2011 | Коментарі (0)

Репродуктивні і проблемно-пошукові методи навчання вичленяються, передусім, на основі оцінки ступеня творчої активності школярів в пізнанні нових понять, явищ і законів
Вчитель студенту | Переглядів: 5229 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 29.05.2011 | Коментарі (0)

Індуктивні і дедуктивні методи навчання характеризують винятково важливу особливість методів - спроможність розкривати логіку руху змісту навчального матеріалу
Вчитель студенту | Переглядів: 5047 | Додав: [ADM]Irina | Дата: 29.05.2011 | Коментарі (0)

Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!