Каталог статей
Головна » Статті » Поради психолога | [ Додати статтю ] |
У розділі матеріалів: 640 Показано матеріалів: 631-640 |
Сторінки: « 1 2 ... 62 63 64 |
Поради батькам [318] Поради та рекомендації | Поради вчителям [118] Іноді вчителям доводиться звертатися до психолога з різних питань... |
Поради учням [11] Шкільний психолог завжди допоможе дитині у її проблемах | Шкільний психолог [113] Хто такий шкільний психолог |
Cім'я - територія спільна [71] Психологія взаємовідносин між батьками | Корекційно-розвивальна робота [9] |
Перша трудність, з якою стикається першокласник, прийшовши в школу – це необхідність бути уважним. І найбільша трудність вчителя – зібрати увагу дітей. |
За спільним переконанням, списувати не добре. І тут наші думки з думками наших дітей розходяться... |
Виявляється, мозок дитини розвивається нерівномірно, мозаїчно... |
Дитина-лівша потребує індивідуального підходу. Тому, хоча запропоновані нижче завдання можна застосовувати і в класі, в основному вони розраховані на додаткову роботу батьків або психолога. |
Причини неуспішності учнів можуть бути різні: це і несформованість необхідних для процесу навчання функцій головного мозку, і особливості його будови, з якими пов'язані особливості сприйняття ними учбового матеріалу, і педагогічна занедбаність... |
Учені в паніці: сьогодні близько 70% дітей не уміють грамотно писати, і ця цифра безперервно збільшується... |
З появою дитини з сім'ї назавжди зникає спокій. На його місці тут же оселяються Шум, Розгром і Занепокоєння... |
Вступ до школи - переломний момент в житті кожного малюка. Початок шкільного навчання кардинальним чином міняє весь його спосіб життя... |
Вступ дитини до школи - надзвичайно відповідальний момент як для самої дитини, так і для її батьків. Для безболісного і успішного входження в учбову діяльність малюк має бути здоровим і всесторонньо підготовленим. Докладніше про питання готовності дитини розповідає шкільний психолог. |
Адаптація дитини до школи - важливий переломний період в житті дитини, час перебудови її психіки. |