Каталог статей
Головна » Статті » Увага! Першокласник! » Різні аспекти цього питання | [ Додати статтю ] |
У категорії матеріалів: 392 Показано матеріалів: 131-140 |
Сторінки: « 1 2 ... 12 13 14 15 16 ... 39 40 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Різні аспекти цього питання
[392]
Перехід дитини до школи - переломний момент у її житті
|
Турбота про здоров’я – одне з найважливіших завдань в організації навчання першокласників. Цю думку неодноразово підкреслював у своїй праці В.О. Сухомлинський: « Я не боюсь ще раз повторити: турбота про здоров'я – це найважливіша праця вихователя. Від життєдіяльності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили. Якщо виміряти всі мої турботи і тривоги про дітей протягом перших 4-х років навчання, то добра половина їх – про здоров'я». |
Ігрові прийоми навчання дітей-шестирічок вважаються найдоцільнішими для піднесення активності учнів. Але гру для першокласників не можна вважати домінуючим прийомом [2, с.3], учитель повинен знайти оптимальне співвідношення ігрової та навчальної діяльності учнів. Ігри можна застосовувати не лише на уроках основних ( навчання грамоти, математики), а й протягом усього навчального року, адже дидактичні ігри сприяють закріпленню й поглибленню знань, умінь і навичок, отриманих на навчальних заняттях. |
Метою адаптаційного періоду в 1-му класі є створення у дитини уявлення про школу як місце, де вона буде прийнята і сприйнята такою, якою вона є з усіма своїми почуттями, думками,знаннями, проблемами, великими і малими подіями в особистому житті. |
Авторські розробки
Різні аспекти цього питання |
Переглядів: 11454 |
|
Додав: Natali |
Дата: 30.04.2012
| Коментарі (0)
|
Фізкультхвилинка для першокласника – це особливий вид роботи. Результат успішного навчання значною мірою залежить від працездатності учня , адже засвоєння навчального матеріалу відбувається тільки в той період часу, коли дитина має «робочий» тонус і може уважно слухати, запам’ятовувати, обдумувати та відтворювати почуте. Серед причин, які обмежують успішність в навчанні, одне з перших місць посідає загальна ослабленість здоров’я. |
Формування учня самостійною, ініціативною, вдумливою особистістю може бути успішним, якщо вчитель потурбується про це з першого проведеного уроку. Одним із найперспективніших шляхів виховання активних учнів, озброєння їх необхідними вміннями і навичками є впровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце займають навчальні ігри. |
Вступ до школи і початковий період навчання викликають перебуду-вання всього способу життя та діяльності дитини. Цей період однаково важкий для дітей, які вступають до школи і в 6, і в 7 років. Спостереження фізіологів, психологів, педагогів показують, що серед першокласників є діти, які через індивідуальні психологічні особливості важко адаптуються до нових умов, лише частково можуть упоратися (або не можуть зовсім) з розкладом роботи та навчальною програмою. |
«Дати дітям радість праці, радість успіху в навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності – це перша заповідь виховання. У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здатні. Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися», - так казав великий педагог В. О.Сухомлинський |
Переступаючи шкільний поріг першокласник поринає у досі не відомий йому світ. Уже немає іграшок, улюбленої виховательки з дитячого садка, під час уроку не можна гратися та розмовляти, а потрібно уважно слухати вчителя, читати, писати, бути самостійним і відповідальним. Діти часто лякаються таких змін і їм потрібний час та допомога з боку дорослих, щоб адаптуватися в новому для них середовищі. |
Навчання у першому класі побудоване з урахуванням вікових особливостей і перспектив шестирічних дітей. У його змісті, методах і формах закладено ідеї сприяння всебічному розвитку школярів, забезпечення повноцінного переходу до провідної учбової діяльності та формування особистості в перехідний період. |