Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю | [ Додати статтю ] |
У категорії матеріалів: 348 Показано матеріалів: 81-90 |
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9 10 11 ... 34 35 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Уроки
[2642]
Розробки уроків з різних предметів
|
Загальношкільні заходи
[731]
Свято першого і останнього дзвоника, сценарії на інші тематики
|
Класні виховні заходи
[1843]
Cценарії свят та виховних годин, інформаційні хвилинки
|
Готуємось до батьківських зборів
[303]
Додатковий та цікавий матеріал для проведення батьківських зборів
|
Я - класний керівник
[341]
Поради та рекомендації у виховній роботі, характеристика учня та класного колективу
|
Гурткова робота
[161]
План роботи гуртка
|
Новини
[657]
Новини, поради та рекомендації
|
Допомога молодому вчителю
[348]
Корисні поради
|
Вчитель студенту
[219]
Співпраця та допомога
|
"Методична скарбничка"
[1099]
Методична допомога учителям у роботі, співпраця, допоміжний архів
|
Християнська етика в українській культурі
[192]
Пояснювальна записка, уроки та сценарії для вчителів,інформація для батьків та дітей
|
Календарно-тематичне планування
[348]
На допомогу вчителю
|
Заняття з майбутніми першокласниками
[42]
Конспекти підготовчих занять
|
Здоров'я вчителя
[29]
Статті
|
Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку
[51]
Методичні поради
|
Інноваційні технології навчання
[188]
На допомогу вчителю
|
Охорона життя та безпека праці
[198]
Інструкції, пам'ятки, правила поведінки
|
Для душі...
[119]
Поетична сторінка
|
Логопедичні заняття [24] |
Олімпіади та конкурси
[111]
Олімпіадні та конкурсні завдання з математики, української мови, природознавства
|
Наше суспільство має потребу в підготовці освічених людей, що володіють не тільки знаннями, а й гарними рисами особистості. Сама по собі освіта не гарантує високого рівня моральної вихованості, бо вихованість – це якість особистості, що визначає в повсякденній поведінці людини його ставлення до інших людей на основі поваги і доброзичливості до кожної людини. |
Близькі душі: доросла і дитяча. Одна мудра, з великим життєвим досвідом, інша тендітна, тільки починає свій шлях. Одна закликає: «Почуй мене!», а інша мовчить, не розуміє, чого від неї хочуть. Вони крокують разом, одним шляхом, і крокувати їм ще довгі роки. Чому дитяча душа не чує нас? Може, не хоче чути, чи ще не готова до цього? А що зробили ми, щоб діти нас почули? |
|
Предмет «Я у світі» розкриває взаємодію людей у сім’ї, колективі, суспільстві; передбачає активне спілкування дітей із природним та соціальним оточенням. |
Світ, що оточує дитину, - |
Вивчення нового навчального предмету «Я у світі» в початковій школі вимагає від вчителя початкових класів детального опрацювання завдань Програми та реалізації йог змісту через низку методичних прийомів. |
Вчити, виховувати, розвивати дитину важко, відповідально, але й радісно. На наших очах відбувається справжнє диво: з невмілого , невпевненого в собі малюка виростає особистість, яка мислить, аналізує, доводить свою думку, аргументує, приймає рішення і несе відповідальність за нього, багато вже знає і навчає інших. Усі ми хочемо бачити дитиною розумною, сильною та здоровою. Дитина ходить у школу не для того, щоб отримати новий обсяг знань, умінь і навичок, але для того, щоб облагородитись, стати особистістю, мати друзів, навчатися любити і творити. |
З 1 вересня 2012 року в початковій школі розпочалося поступове впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти, який прийнято відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 року № 462, та нових навчальних програм і нових підручників. |
Головною метою української освіти є створення умов для особистісного розвитку і творчої самореалізації кожного громадянина України, виховання покоління, здатного навчатися впродовж життя, створення і розвиток цінностей громадянського суспільства. |
Головна мета національного виховання – набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування у молоді, незалежно від національності, особистісних взаємин, особистих рис громадян Української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральної,художньо-естетичної, правової, трудової,екологічної культури. |