Каталог статей
| Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю | [ Додати статтю ] |
| У категорії матеріалів: 348 Показано матеріалів: 101-110 |
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11 12 13 ... 34 35 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
|
Уроки [2650]
Розробки уроків з різних предметів
|
Загальношкільні заходи [731]
Свято першого і останнього дзвоника, сценарії на інші тематики
|
|
Класні виховні заходи [1843]
Cценарії свят та виховних годин, інформаційні хвилинки
|
Готуємось до батьківських зборів [304]
Додатковий та цікавий матеріал для проведення батьківських зборів
|
|
Я - класний керівник [341]
Поради та рекомендації у виховній роботі, характеристика учня та класного колективу
|
Гурткова робота [161]
План роботи гуртка
|
|
Новини [657]
Новини, поради та рекомендації
|
Допомога молодому вчителю [348]
Корисні поради
|
|
Вчитель студенту [219]
Співпраця та допомога
|
"Методична скарбничка" [1099]
Методична допомога учителям у роботі, співпраця, допоміжний архів
|
|
Християнська етика в українській культурі [192]
Пояснювальна записка, уроки та сценарії для вчителів,інформація для батьків та дітей
|
Календарно-тематичне планування [348]
На допомогу вчителю
|
|
Заняття з майбутніми першокласниками [42]
Конспекти підготовчих занять
|
Здоров'я вчителя [29]
Статті
|
|
Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку [51]
Методичні поради
|
Інноваційні технології навчання [188]
На допомогу вчителю
|
|
Охорона життя та безпека праці [198]
Інструкції, пам'ятки, правила поведінки
|
Для душі... [119]
Поетична сторінка
|
| Логопедичні заняття [24] |
Олімпіади та конкурси [111]
Олімпіадні та конкурсні завдання з математики, української мови, природознавства
|
|
До уваги вчителів
|
|
До уваги вчителів
|
|
Стаття
|
|
На особливу увагу заслуговує робота з підготовки учнів до виконання домашніх завдань. Вона, звичайно ж, не обмежується лише повідомленням того, що задається додому. Найчастіше підготовка дітей до виконання домашніх завдань проводиться в явній чи неявній формі на кожному етапі уроку. Але навіть в таких випадках домашнє завдання має повідомлятися до дзвінка з уроку, а не під час дзвінка чи після нього.
|
|
Спробуємо придумати конструкцію заняття, що не тільки дозволила б досягти звичайної утилітарної мети – набуття знань, але й не зашкодила б дітям, не тримала б їх у постійному страху (запитають – не запитають), не культивувала і закріплювала почуття провини за невміння швидко думати, діяти, красиво говорити, за невиправдання очікувань учителя, за порушення ритму уроку. Придумати конструкцію, котра не закріплювала би „вічні цінності”, дозволяла б у будь-якій найскладнішій ситуації організувати пошук власного шляху, а не сліпо, слухняно йти услід за авторитетами. Придумати нову конструкцію уроку – це означає відмовитися від надійного, звичного, роками формованого шаблону, який дозволяє тримати клас у напрузі всі 40 хвилин і створює ілюзію, що саме на таких уроках діти вчаться думати. Саме цю мету часто висувають вчителі математики. Нова конструкція – це нетрадиційна форма уроку.
Допомога молодому вчителю |
Переглядів: 13560 |
|
Додав: Galinass |
Дата: 11.11.2012
| Коментарі (0)
|
|
Стаття
|
|
Види індивідуально-психологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку, їх прояви, рекомендації як працювати з такими дітьми.
Допомога молодому вчителю |
Переглядів: 1751 |
|
Додав: tania-fox |
Дата: 27.10.2012
| Коментарі (0)
|
|
З досвіду роботи вчителя
Допомога молодому вчителю |
Переглядів: 3548 |
|
Додав: [ADM]Irina |
Дата: 20.09.2012
| Коментарі (0)
|
|
Все, що потрібно знати, готуючись до конкурсу: рекомендації, зразок анкети, вимоги до презентації та опису досвіду, критерії оцінювання 1 та 2 етапів конкурсу. |
|
Саме в творчій суті ігрової дії полягає внутрішня пружина або, іншими словами, душа гри.
|
