Каталог статей
Головна » Статті » Увага! Першокласник! | [ Додати статтю ] |
У розділі матеріалів: 392 Показано матеріалів: 101-110 |
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11 12 13 ... 39 40 » |
Різні аспекти цього питання
[392]
Перехід дитини до школи - переломний момент у її житті
|
У молодшому шкільному віці гра має предметно – маніпулятивний характер і є способом пізнання довкілля та встановлення емоційного контакту з дорослими. У грі дитина відтворює добре знайомі дії і сюжети з власного досвіду. Завдяки грі дитина освоює дорослий світ. |
Період навчання грамоти – один з найважливіших у житті дітей, коли розвивається їхнє мислення і мовлення, зростає свідомість, формується особистість у цілому. Діти засвоюють основні звуки української мови та букви алфавіту, ознайомлюються з їх особливостями і способами позначення на письмі, зі звуко-складовою будовою слів; усвідомлюють , що таке речення, слово, склад; навчаються читати й писати невеличкі тексти.
Різні аспекти цього питання |
Переглядів: 28989 |
|
Додав: Natali |
Дата: 03.05.2012
| Коментарі (0)
|
У період начання дитини у першому класі важливе значення має успішність адаптаційного періоду. Створення сприятливого середовища для адаптації дитини до начання забезпечуватиме їй благополучний розвиток, успішне навчання та виховання. |
Важливою передумовою успішного навчання молодших школярів є зацікавленість. Завдання вчителя початкових класів не лише навчати, а й пробудити у дітей емоційне задоволення, радість від отриманих знань і від самого процесу їхнього засвоєння. В реалізації цього завдання особливої уваги заслуговує ігрова діяльність.
Різні аспекти цього питання |
Переглядів: 15516 |
|
Додав: Natali |
Дата: 03.05.2012
| Коментарі (0)
|
Щоб донести красу рідної мови до кожного першокласника, викликати бажання оволодіти нею досконало, необхідно підтримувати стійкий інтерес до вивчення граматики, мовних явищ. Зробити цей процес цікавим, захоплюючим допоможуть дидактичні ігри. Учням подобаються ті види навчальної діяльності, які дають їм матеріал для роздумів, можливість виявляти ініціативу і самостійність, потребують розумового напруження, винахідливості та творчості. Найвільніше діти себе почувають і розвиваються у грі, де найсприятливіша атмосфера для спілкування.
Різні аспекти цього питання |
Переглядів: 17957 |
|
Додав: Natali |
Дата: 03.05.2012
| Коментарі (0)
|
Велике значення в молодшому шкільному віці мають колективні ігри. Гра незамінна як засіб виховання правильних взаємин між дітьми. У процесі гри виявляється чуйне ставлення до товариша, справедливість, уміння поступитися в разі потреби, допомагати в біді і тощо. Тому усі види правильно організованих ігор є прекрасним засобом виховання добрих взаємин у дитячому колективі і надають велику допомогу у вихованні дітей. |
Сучасний період розвитку суспільства, кардинальні зміни, що відбуваються останніми роками в нашій країні, спонукають до докорінної модернізації освітньої галузі. Заміна авторитарної педагогіки на педагогіку толерантності, утвердження особистісно орієнтованої педагогічної системи, в якій був би реалізований принцип дитиноцентризму в навчально-виховному процесі є безперечною умовою якісного навчання в наш час. Тільки демократизація навчального процесу може створити умови для повноцінного розвитку особистості, формування в неї творчого критичного мислення. |
Гра є найприроднішою і найпривабливішою діяльністю для молодших школярів. Ушинський К. Д. писав: «Зробити серйозне заняття для дитини цікавим – ось завдання початкового навчання. Кожна здорова дитина потребує діяльності і до того ж серйозної діяльності… З перших же уроків привчайте дитину полюбити свої обов»язки й знаходити приємність в їх виконанні». |
У статті розглядаються ігрові, нестандартні ситуації під час навчально-виховного процесу. Ігрова діяльність на уроці дає змогу успішно формувати і закріплювати позитивне ставлення дитини до навчання, сприяє вияву творчих здібностей, викликає зацікавленість. Такий метод навчання полегшує процес засвоєння знань, дає бажання вчитися, домагатися успіху в опануванні основ наук. |
Сучасна школа покликана бути розвиваючою, особистісно-орієнтованою. Ключова проблема такої школи – єдність освітнього процесу. Освіта формує образ людини, освітлює наш життєвий шлях. Освіченість дає кожній людині ніби друге народження. Сьогодні дитина перебуває в умовах соціальної кризи. Дефіцит духовності зумовлює напружений пошук шляхів гуманізації життя, осмислення цінностей сучасного і майбутнього. Нова стратегія освіти ґрунтується на реальному запровадженні гуманістично-орієнтованого освітнього процесу. В такій школі панівним є людиноцентрований стиль життя.
Різні аспекти цього питання |
Переглядів: 2624 |
|
Додав: Veronika |
Дата: 01.05.2012
| Коментарі (0)
|